Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012 ELMIA

Somar
21 februari 2012 · 108 Inlägg

Räkna me mig

fredde_86
21 februari 2012 · 192 Inlägg

självklart åker man

Skyracer Skyracer
21 februari 2012 · 917 Inlägg

Stoffilerna på Bilsport ville inte ha en Initial D - AE86a på mässan (och har inte fått svar varför), så får lösa platsen på annat sätt...

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Gustavsson92
21 februari 2012 · 15 Inlägg

Ses i Jkpg ! big_smile fan så fiiiiint big_smile

grillchips
21 februari 2012 · 462 Inlägg

Skyracer skrev:
Stoffilerna på Bilsport ville inte ha en Initial D - AE86a på mässan (och har inte fått svar varför), så får lösa platsen på annat sätt...

Är dom dumma i huvudet eller? Är det någon bil jag ser fram emot att se så är det ju din ae86a!

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
danneda740 Lastbilschaufför
21 februari 2012 · 213 Inlägg

Fungerade tydligen inte att ladda upp bild men kommer med det färgglada skåpet smile

Senast redigerat av danneda740 (21 februari 2012)

En rostfri bil är en bra bil! :)
Skyracer Skyracer
21 februari 2012 · 917 Inlägg

grillchips skrev:

Skyracer skrev:
Stoffilerna på Bilsport ville inte ha en Initial D - AE86a på mässan (och har inte fått svar varför), så får lösa platsen på annat sätt...

Är dom dumma i huvudet eller? Är det någon bil jag ser fram emot att se så är det ju din ae86a!

Ja, som sagt jag vet inte varför, eller vilka kriterier som gäller för de bilarna som skall ställas ut, så kan inte kalla dem "dumma", men kanske lite ovetandes om vad det är för bil. smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
grillchips
21 februari 2012 · 462 Inlägg

Skyracer skrev:

grillchips skrev:

Skyracer skrev:
Stoffilerna på Bilsport ville inte ha en Initial D - AE86a på mässan (och har inte fått svar varför), så får lösa platsen på annat sätt...

Är dom dumma i huvudet eller? Är det någon bil jag ser fram emot att se så är det ju din ae86a!

Ja, som sagt jag vet inte varför, eller vilka kriterier som gäller för de bilarna som skall ställas ut, så kan inte kalla dem "dumma", men kanske lite ovetandes om vad det är för bil. smile

Mvh
Håkan

Aah jo, blir bara lite sur på dom! Fick iof se den glida runt på kvällen under Elmia förra året wink
Men hoppas att dom förstår att intresset är större för sånna här ovanliga japanska klassiker än dom där 1 meter breddade bilarna där fälgarna sitter kvar 1 meter in tongue

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
21 februari 2012 · 419 Inlägg

AG-s vid ok har väl fått upp sin bänk snart i Norrköping...

audi-fjar skrev:
vart kan man anmäla sig ifall man vill bänka där ?

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Skyracer Skyracer
21 februari 2012 · 917 Inlägg

grillchips skrev:

Skyracer skrev:

grillchips skrev:

Är dom dumma i huvudet eller? Är det någon bil jag ser fram emot att se så är det ju din ae86a!

Ja, som sagt jag vet inte varför, eller vilka kriterier som gäller för de bilarna som skall ställas ut, så kan inte kalla dem "dumma", men kanske lite ovetandes om vad det är för bil. smile

Mvh
Håkan

Aah jo, blir bara lite sur på dom! Fick iof se den glida runt på kvällen under Elmia förra året wink
Men hoppas att dom förstår att intresset är större för sånna här ovanliga japanska klassiker än dom där 1 meter breddade bilarna där fälgarna sitter kvar 1 meter in tongue

Men nu är den helt strippad och skall lackeras och byggas upp på nytt med bara nya delar, så är långt från bilen jag körde med förra våren när jag fick den från Japan. wink

Men de vet nog inte om att all bilsport började med en lite svart/vit bil som levererade tofu på en bergsväg i Japan... (skämt) big_smile

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
grillchips
21 februari 2012 · 462 Inlägg

Skyracer skrev:

grillchips skrev:

Skyracer skrev:

Ja, som sagt jag vet inte varför, eller vilka kriterier som gäller för de bilarna som skall ställas ut, så kan inte kalla dem "dumma", men kanske lite ovetandes om vad det är för bil. smile

Mvh
Håkan

Aah jo, blir bara lite sur på dom! Fick iof se den glida runt på kvällen under Elmia förra året wink
Men hoppas att dom förstår att intresset är större för sånna här ovanliga japanska klassiker än dom där 1 meter breddade bilarna där fälgarna sitter kvar 1 meter in tongue

Men nu är den helt strippad och skall lackeras och byggas upp på nytt med bara nya delar, så är långt från bilen jag körde med förra våren när jag fick den från Japan. wink

Men de vet nog inte om att all bilsport började med en lite svart/vit bil som levererade tofu på en bergsväg i Japan... (skämt) big_smile

Följer din tråd så har full koll sehrö wink Haha måste va så!

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
Volvo-lollungen
25 februari 2012 · 602 Inlägg

Jag ska dit iaf smile och det ser ut som man får med sig rätt många från klubben. blir det någon samåkning/karavan från linköping?

Senast redigerat av Volvo-lollungen (25 februari 2012)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Foorsii
25 februari 2012 · 65 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
Jag ska dit iaf smile och det ser ut som man får med sig rätt många från klubben. blir det någon samåkning/karavan från linköping?

Det är antagligen som vanligt att alla vill ha karavan men ingen vill ta tag i den ^^

Volvo 242 DL "Webervässlan" (1975)
Volvo 240 GL Classic "Vovven" (1992)
Chevrolet Camaro "Whiplash Camaron" (1967)
Volvo-lollungen
25 februari 2012 · 602 Inlägg

Foorsii skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Jag ska dit iaf smile och det ser ut som man får med sig rätt många från klubben. blir det någon samåkning/karavan från linköping?

Det är antagligen som vanligt att alla vill ha karavan men ingen vill ta tag i den ^^

mjo fast det värsta är att jag förstår dem. folk visar ju sällan respekt för dem som fixart

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Foorsii
25 februari 2012 · 65 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

Foorsii skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Jag ska dit iaf smile och det ser ut som man får med sig rätt många från klubben. blir det någon samåkning/karavan från linköping?

Det är antagligen som vanligt att alla vill ha karavan men ingen vill ta tag i den ^^

mjo fast det värsta är att jag förstår dem. folk visar ju sällan respekt för dem som fixart

nae det är helt sant, riktigt synd för det är kul när det funkar smile

Almen11 Kasta inte bäver i trähus
25 februari 2012 · 265 Inlägg

Jag ska höra med några kompisar hur dom har tänkt, så kan jag skriva när och varifrån vi åker så kan ju de som vill haka på därifrån smile

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
iidajjohansson
25 februari 2012 · 46 Inlägg

Peppat sen jag gick ut från portarna förra året! smile

Vissa faller för grupptryck medans andra faller för laddtryck.
SuddenRacing
26 februari 2012 · 254 Inlägg

Kommer bli kanon kul big_smile

Fick nyss veta att sportbilen.se kommer att hålla i burnkväll igen big_smile

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
LINGSTROM Gotlänning på drift.. Konstant!
26 februari 2012 · 1 325 Inlägg

Ser ni bilar med denna dekal monterad kan ni räkna med att ni får se riktiga dårar ^^ haha!

http://i.imgur.com/RLEbO.jpg

Senast redigerat av LINGSTROM (26 februari 2012)

Foorsii
26 februari 2012 · 65 Inlägg

SuddenRacing skrev:
Kommer bli kanon kul big_smile

Fick nyss veta att sportbilen.se kommer att hålla i burnkväll igen big_smile

Låter lockande smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang