Hej!
Var längesedan sist...
Har tyvärr inte haft tid att uppdatera och det är även lite snålt med bilder för tillfället.
Kan dock säga att bilen nu är körbar och besiktad, blankt papper! Så nu kan man pusta ut och börja med allt roligt.
Det som hänt innan besiktning är följande:
*Hjulinställning på jobb, slarvat bort pappret på vinklarna men kör -2* camber fram och -1,6* bak. 8*caster och fabriksinställd toe in. 0,05* har jag för mig. Bilen känns helt perfekt nu, nästan som en liten go-kart!

*Mappad på dellast och fullgas upp till runt 6000rpm på 0,5bar. Dock bråkar tomgången för oss då den går olika fett i från dag till dag. Ibland ligger den på lambda 0.9 och ibland 1.1. Väldigt konstigt men det är här man känner av originalboxens begränsningar. Verkar ha svårt att styra så pass stora spridare på tomgång, kör ju med 1200cc.
Sen märkte vi även på jobb att jag har olika mått på mina fälgar trots samma modell. Tre utav fälgarna är et45 och den fjärde et35. Har alltid undrat varför vänster fram ligger längre ut emot skärmen och äntligen fann vi svaret. Jävla piss, åker jag på ett set nya fälgar också...

I helgen väntar Power No Bullshit-träffen, förhoppningsvis rullar jag dit med Nissen, så bara till att hojta om ni ser mig!

Tyvärr bara en bild idag, måste ju bevisa att hon gick igenom!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/125/124043/124043-a6b50eaed1fba43e3616ac245c2ffbf3.jpg]()