Har hänt en del, har tyvärr inte fått något på bra foto, endast mobilen till hands då min kamera hamnade i polarens bil under förra helgen. Så får bli en skriftlig uppdatering för en gångs skull.
Det som har hänt är: Spacklat och snyggat till fjäderbenstornen så dom är redo för lack. Taket och a-stolparna 90% färdigspacklade/slipade. Längre pinnbultar monterade bak så spacers kan sättas dit. Har även fått hem min koppling, hör och häpna!
Gav mig även på bakluckan igår och idag, ingen trevlig historia. Rostig som satan under allt spackel. Skar bort dom rostiga bitarna och punktade fast ny plåt av samma storlek som dom rostiga bitarna. Dock slog sig plåten något fruktansvärt på ett av ställena. Skar då upp och gjorde om, samma även då. Så lägger inte mer tid på det. Blir till att spackla upp det värsta och lacka svart sen "Stickerbomba"!

Huvudsaken är att den är rostfri.. Blir glasfiberlucka senare när jag tröttnat på den här versionen.
Satsar på att ha motorn i bilen efter helgen, en provstart hade ju inte heller varit fel? Säger inte för mycket för det har strulat förr men som sagt, siktar på det i alla fall.

Tack till "WolleJR" för hjälpen idag!