Det blir kanoners. Har lite planer själv att göra något liknande på min bil. HAr bara inte bestämt mig ännu, kul att ha den i det skick den är och bara förbättra den.
Jepp bara att fortsätta vettu och jag har ju inredningen som bara ligger och väntar på dig + facelift backspeglarna! Karlstad vad är d för nåt där då? Är ju örebroträffen på lördag också:)
Jepp bara att fortsätta vettu och jag har ju inredningen som bara ligger och väntar på dig + facelift backspeglarna! Karlstad vad är d för nåt där då? Är ju örebroträffen på lördag också:)
Biltema träff på Lördag i Karlstad! Ska man ställa ut får man anmäla sig!
Måste bara fråga lite snabbt angående facelift lyktorna.... Har tänkt att köpa såna lyktor till farsans Ocean Race V70 årsmodell 02, behöver jag köpa till något annat för att kunna montera och använda dessa eller räcker det att enbart modifiera kablarna? Ingår det alltså en ny "kabelskalle" som ska lödas fast istället för originalet som ska kapas bort!? Hoppas du förstår
Jag byggde en adapter till mina lyktor så man slipper klippa å löda i dom kablarna som finns. Har atrikelnr hemma på kabelskor och kontakt som du får köpa på Volvo.