Golf MK1 -82 Långtidsprojekt

gotich BONKERS
5 mars 2012 · 519 Inlägg

mingan77 skrev:

gotich skrev:

mingan77 skrev:

dom där fälgarna är bara lånade av min polare.  förmodligen åker det på bbs fälgar 15" på den.. big_smile men är mer sugen på o byta den mot en caddy..  behöver ett flak kom jag på..  haha trög som jag är så är allt till salu big_smile

jasså så du funderar på att sälja:D vad skall du ha för den då ;D är grymt sugen på en mk1 men då kan jag inte ha passaten kvar sad

nja sälja o sälja..  var mest sugen på o byta mot en caddy big_smile men till rätt pris så är allt till salu hehe

är i behov av flak o köra mina mk4 saker hit o dit.. hela inredningen ligger i min lgh o bilen står ca 1 mil ifrån mig big_smile

hehe jaja så är de nog med allt att de är till salu till rätt pris ;D jasså går de inte fälla sätena i mk1 ?

Seat Leon ST FR "Tsi150" (2015)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
5 mars 2012 · 2 322 Inlägg

gotich skrev:

mingan77 skrev:

gotich skrev:

jasså så du funderar på att sälja:D vad skall du ha för den då ;D är grymt sugen på en mk1 men då kan jag inte ha passaten kvar sad

nja sälja o sälja..  var mest sugen på o byta mot en caddy big_smile men till rätt pris så är allt till salu hehe

är i behov av flak o köra mina mk4 saker hit o dit.. hela inredningen ligger i min lgh o bilen står ca 1 mil ifrån mig big_smile

hehe jaja så är de nog med allt att de är till salu till rätt pris ;D jasså går de inte fälla sätena i mk1 ?

klart det går big_smile men vill ju helst köra en omgång då  det är tråkigt o köra fram och tillbaka o hämta.. sen är det massa andra saker man behöver rensa  ut från lägenheten.. så man kan köra till miljöstationen big_smile dvs större saker

motorraZ
5 mars 2012 · 578 Inlägg

mingan77 skrev:

motorraZ skrev:

mingan77 skrev:

man lever på tyskstuk.. sa till mig själv om denna: ne denna skall göras iordning till en vanlig mk1... det höll fan inte länge..  och så kommer det bli så länge jag håller på med vw.. ingen idé o säga att den ska vara normal..
spelar nog ingen roll om jag skulle köpa en splitter ny vw så skulle den  gå utför med big_smile

Ja orginal är för gubb j****r haha wink TYcker detta stuken är riktigt skönt smileÄr inte speciellt mycket för massa plast raketer smile Räcker med schyssta fälgar och en rejäl sänkning smile

Absolut ! är inte helelr för mkt plast  o skit.. men mk4an åker det på  jahrekjolar OEM dock :>D dom kjolarna smälter ju ihop med bilen.. det gör inte de flesta kjolarna

Ja men det är ju ett lite cleanare paket och inget överdrivet om du förstår va jag menar wink

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
5 mars 2012 · 2 322 Inlägg

motorraZ skrev:

mingan77 skrev:

motorraZ skrev:

Ja orginal är för gubb j****r haha wink TYcker detta stuken är riktigt skönt smileÄr inte speciellt mycket för massa plast raketer smile Räcker med schyssta fälgar och en rejäl sänkning smile

Absolut ! är inte helelr för mkt plast  o skit.. men mk4an åker det på  jahrekjolar OEM dock :>D dom kjolarna smälter ju ihop med bilen.. det gör inte de flesta kjolarna

Ja men det är ju ett lite cleanare paket och inget överdrivet om du förstår va jag menar wink

Absolut big_smile

restectpa
5 mars 2012 · 15 Inlägg

Blev inte helt fel den där golfen heller du wink

Why be like everyone else, when I can be different?
Masi hbxservice.com
5 mars 2012 · 1 471 Inlägg

breddarna satt ju som gjutna wink

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
5 mars 2012 · 2 322 Inlägg

restectpa skrev:
Blev inte helt fel den där golfen heller du wink

big_smile

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
5 mars 2012 · 2 322 Inlägg

Masi skrev:
breddarna satt ju som gjutna wink

ja breddade plåtisar passar som bäst på mk1or tycker jag

Waldenstrom it's not a competition...
5 mars 2012 · 116 Inlägg

Lite mer än listerna gjorde jag allt wink

Masi hbxservice.com
6 mars 2012 · 1 471 Inlägg

mingan77 skrev:

Masi skrev:
breddarna satt ju som gjutna wink

ja breddade plåtisar passar som bäst på mk1or tycker jag

syftade mer på breddarna jag wink

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
6 mars 2012 · 2 322 Inlägg

Masi skrev:

mingan77 skrev:

Masi skrev:
breddarna satt ju som gjutna wink

ja breddade plåtisar passar som bäst på mk1or tycker jag

syftade mer på breddarna jag wink

hahaha ja trött o otänkande person  som mig..  förlåtbig_smile  ja breddarna satt ju som en käft smäll..

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
6 mars 2012 · 2 322 Inlägg

Märkte nu att jag är i behov av en caddy!  om det är någon där ute som vill byta sin vw caddy mk1 mot min  golf mk1 så är det intressant.. för mer info om bilen osv , PM..
Krav på  caddyn är att den skall vara nyligen besiktad och skattad. gärna lite tyskstuk i det hela med smile

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
7 mars 2012 · 2 322 Inlägg

TDImannen1 skrev:

mingan77 skrev:
jaja före och efter bild lägger jag upp  med..
http://i1198.photobucket.com/albums/aa4 … /qwrhy.jpg

Liiite skillnad va wink

yes smile

SylvesterStallone
27 mars 2012 · 1 433 Inlägg

Bra jobbat Mingan!

BMW 730D (2005)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
27 mars 2012 · 2 322 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Bra jobbat Mingan!

hehe tack big_smile

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
29 mars 2012 · 2 322 Inlägg

Det har inte hänt så mkt med bilen nu  eftersom  det är full fart med min mk4..  den är iaf ute  till salu, men helst byte

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
27 april 2012 · 2 322 Inlägg

Såld! lås tråd

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang