De Hände en grej..... :P
Mane_Attraction skrev:Galet sjukt!! Gillar det skarpt. är fan att man själv inte hade 10% av dom fixargenerna du har.
ErikAxelsson skrev:Så jävla stekigt med elefant-mödis på taket!!
Michkijn skrev:Härligt!
robininfOCUS skrev:Kul bygge! Fint med soltak med. Blir det golffront på sen?
FarmoR skrev:Vart hittar man ett sådant soltak?Fränt bygge btw.
subdued skrev:Underbart projekt!
eastmotorsport skrev:Fasen vad du jobbar undan snabbt. Så läckert kommer det att bli.
Garage-Eric skrev:eastmotorsport skrev:Fasen vad du jobbar undan snabbt. Så läckert kommer det att bli.Tankz Ja man måste ju ligga i den ska vara körklar om en månad SÅ de är ju bara att köra !!!//PSC
eastmotorsport skrev:Garage-Eric skrev:eastmotorsport skrev:Fasen vad du jobbar undan snabbt. Så läckert kommer det att bli.Tankz Ja man måste ju ligga i den ska vara körklar om en månad SÅ de är ju bara att köra !!!//PSCJa det är klart, Bug Run antar jag ? Vad begär du för bubblan förresten ?
Garage-Eric skrev:eastmotorsport skrev:Garage-Eric skrev:Tankz Ja man måste ju ligga i den ska vara körklar om en månad SÅ de är ju bara att köra !!!//PSCJa det är klart, Bug Run antar jag ? Vad begär du för bubblan förresten ?JA precis!! Gå in på blocket anonsen och kolla, och priset beror ju på vad du vill ha med den
eastmotorsport skrev:Garage-Eric skrev:Tankz Ja man måste ju ligga i den ska vara körklar om en månad SÅ de är ju bara att köra !!!//PSCJa det är klart, Bug Run antar jag ? Vad begär du för bubblan förresten ?
Garage-Eric skrev:Tankz Ja man måste ju ligga i den ska vara körklar om en månad SÅ de är ju bara att köra !!!//PSC
emiluhde skrev:najs projekt! blir prem lagt! vilken bil kommer soltaket ifrån ?