2604
Sök

Expansionskärl Supra MKIV

53 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Tjenare !

Någon som vet vart man kan köpa expansionskärl till supra mkiv ? Jag har monterat FMIC och då får jag inte plats med orginalet längre sad. Köper man tex greddys FMIC så får man ju med ett. Kan man köpa deras löst någonstans ?
Tack på förhand

MVH Jesper

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
10 mars 2012
Eller gör ett eget ??

Kan du slänga i en massa eftermarknadsgrejor kan du väl göra egna grejor med ?

Ska man trimma bilar är det ju nästan krav på att man inte har tummen mitt i näven om man vill få riktig fart på grejorna wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

53 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Haha men vissa har ju inte tillgång till svets för tillfället och ska snart ut med han så behöver det ASAP !tongue

6 Inlägg
10 mars 2012
Tjabba:D

Du kan köpa HKS eller GREDDY expansion hos mvp!

mvh  /  Niclas

53 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Tjenare !big_smile Tack så mycket Niclas big_smile hur lång tid brukar det ta att få hem från dom ?

6 Inlägg
10 mars 2012
jag tror dom ska ha ngt universal oxå! det är ju bara och ta ngt dom har hemma:)
tror även dom har apexi`s i alu! snyggt:)

53 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Ja hittade en som tog hem från usa i aluminium som sitter framför batteriet. Det var riktigt snyggt !big_smile kostade lite över 1500kr funderar på att köpa det tongue

6 Inlägg
10 mars 2012
Toyota Radiator Overflow Tank for HKS FMIC's   
    Part # To Overflow Tank    
You need to purchase this item with an HKS Type S or HKS Type R FMIC. This replaces your current overflow tank which must be moved & is rather large & hard to find a place for under the hood.
MSRP $75.75    
Your Price $56.81

här har du en!           mvh  /  Niclas

53 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Hittade den med big_smile men tyvär ingen bild sad

Sök