Hej nu börjar vårkänslorna komma, men Audin står fortfarande på fula 15" fälgar Detta måste ändra men hur? Har kollat lite på blocket men hittar inget jätte intressant inom Audi. Letar efter begagnade fälgar i fint skick
Hade tidigare en Saab med flytande kona som går att köra mellan 5/108 - 5/112 men hur fungerar det på Audi? Förstår att den klara 5/110 men klarar den 5/114.3? Fungerar det vore det grymt fint då man har tusentals med fälgar från japsare
Vore tacksam för lite hjälp med det, sen vore det gött om någon hade nått tips som skulle passa på min Audi. Bilder finner ni på min sida, men har tänkt 18" då den ska sänkas också. Har haft lite problem med 19" tidigare och känner mig inte sugen på att få det igen.
Håll inte på fippla med att sätta fel bultcirkel - även om det är flytande kona (som btw bara klara max 2mm) Skiten kommer bara falla av, köp spacers istället. Problem solved
Tror jag har hittat något nu, finns ett par bbs challenge på blocket, dock har fälgarna et35 istället för et45 som på min bil. Någon som har eller vet någon som kör Audi A4 b5 som har koll på om det fungerar. Känns lite men vill inte att bilen ska skrapa när jag sänker den.