Köpa diamant växelspaksknoppar i sverige?

Denzig
12 mars 2012 · 248 Inlägg

Har sökt som en tok efter diamant växelspaksknoppar till bilen "se bild". men hittar dom ingenstans över nätet. vart finns dessa att köpa?

http://www.9kracing.com/shop/media/catalog/product/cache/1/image/700x700/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/k/9k-13-3.jpg

OUTLAW1
12 mars 2012 ·

närmsta sexshop kanske:-)

skämtåsido så har jag ingen aning men kolla på lite ldm sidor där brukar detta modet vara hett..

Denzig
12 mars 2012 · 248 Inlägg

OUTLAW1 skrev:
närmsta sexshop kanske:-)

skämtåsido så har jag ingen aning men kolla på lite ldm sidor där brukar detta modet vara hett..

ahha du var nära där! smile dom kallas ju även för dildo gear knobs. eller drifter gear knobs. hittade en sida som sålde en genomskinlig diamant men det var inte riktigt vad jag hade i tanke... blir då lite pul med knoppen för mig då jag har en "lift reverse" på saaben. undrar just om man kan ha kvar den om man ska byta? smile

vad menas med ldm sidor? smile

Denzig
12 mars 2012 · 248 Inlägg

Vad är skillnaden mellan knoppar som är avsedda för växelspakar med backspärr?
är det bara att dom är lite kortare så att man ska kunna få ett grepp över knoppen samtidigt som man kan lyfta upp spärren? eller är det andra dimensioner i hålet i knoppen?

OUTLAW1
13 mars 2012 ·

Denzig skrev:

OUTLAW1 skrev:
närmsta sexshop kanske:-)

skämtåsido så har jag ingen aning men kolla på lite ldm sidor där brukar detta modet vara hett..

ahha du var nära där! smile dom kallas ju även för dildo gear knobs. eller drifter gear knobs. hittade en sida som sålde en genomskinlig diamant men det var inte riktigt vad jag hade i tanke... blir då lite pul med knoppen för mig då jag har en "lift reverse" på saaben. undrar just om man kan ha kvar den om man ska byta? smile

vad menas med ldm sidor? smile

JDM ska det vara inte ldm..smile

Denzig
13 mars 2012 · 248 Inlägg

ah hittade en sida nu som sålde dom. men vafan 700spänn för att få dom fraktade hit och allt. vet inte om jag är så sugen . :S

H-Svensson Järven
4 november 2012 · 25 Inlägg

Vart hittar man sånna här genomskinliga knoppar?

Volkswagen Golf GTI "20v Turbo" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16V "Gluffen" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang