Glasögon till salu för granskarna på garaget.

Danyeal
20 mars 2012 · 420 Inlägg

Mack skrev:

Danyeal skrev:

Rquired skrev:
Jag måste undra vem som behöver glasögon, du måste väl själv se svagheterna med de bilderna som t.ex hur ljuset bryter? Det hade varit sin sak om du lagt upp dem bilderna och kompletterat dem med skarpa bilder tagna i dagsljus då hade jag förstått om du tycker moderatorerna överreagerat, men eftersom du inte gett exempel på några sådana i denna tråden så antar jag att du inte hade några sådana?

Det är en helt annan sak om någon har 17 skarpa bilder på sin Audi i dagsljus och sedan lägger upp tre stycken snygga bilder i mörker tagna på rätt vis. Lång exponeringstid kan få vad som med ögat upplevs som mörker att se framstå som en tydlig bild till exempel, gärna så att kameran står stadigt med.

Garaget är en privat sida, och vill dom ha vissa regler på sin sida får man se till att följa dem för vad har du, jag eller någon användare för rätt att besöka deras sida och berätta för dem hur den skall fungera?

Hur ljuset bryter? jag vet inte ens vad du pratar om, detta är garaget.org inte hello kitties photo shopping sida, det enda jag kan är att trycka på fotografera knappen, och jag kan slå vad om att 99% på denna sidan kan se tydligt vilken bil,vilken modell samt alla olika detaljer på bilen, och om dina ögon eller moderatorns ögon uppfattar de här bilderna som OTYDLIGA så fattar jag inte heller hur ni kan köra i trafiken med dem ögonen.

Om du nu har en kamera som inte riktigt orkar med när det blir mörkare - många kameror är så, så det är inte personligt riktat egentligen - så kan du väl fotografera bilen på dagen, då ljuset är bättre?
Och FLER bilder. Var dessa bilder du visade de enda du slängde upp så förstår jag varför bilen blev tagen offline.

Har använt samma kamera på lancern som preluden, jag tycker bara att det är så löjligt att man skriver att bilderna är otydliga när de inte är det, men jag ska ta dagsbilder och ladda upp imorgon, men då är det förmodligen fel på trädet i bakgrunden

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
Hamilton
20 mars 2012 · 8 865 Inlägg

Låser och hänvisar till den här tråden
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360
läs även här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30235

Hela inlägget är förövrigt postat i helt fel forum

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang