Rickard-v skrev:GT-drei skrev:Eftersom min bil är med på bilden så lär jag väl komma denna gång också Absolut så man får något vettigt att titta på!
GT-drei skrev:Eftersom min bil är med på bilden så lär jag väl komma denna gång också
Audi_powah skrev:Rickard-v skrev:GT-drei skrev:Eftersom min bil är med på bilden så lär jag väl komma denna gång också Absolut så man får något vettigt att titta på!Så min Evo är inte tillräckligt vetting?
Rickard-v skrev:Audi_powah skrev:Rickard-v skrev:Absolut så man får något vettigt att titta på!Så min Evo är inte tillräckligt vetting? Ursäkta men en vanlig 4dörrars japanare kan inte jämföras med en tysk sportbil!
Audi_powah skrev:Rickard-v skrev:Absolut så man får något vettigt att titta på!Så min Evo är inte tillräckligt vetting?
Rickard-v skrev:Absolut så man får något vettigt att titta på!
fanimej skrev:Rickard-v skrev:Audi_powah skrev:Så min Evo är inte tillräckligt vetting? Ursäkta men en vanlig 4dörrars japanare kan inte jämföras med en tysk sportbil! Säger han som kör golf (jag med just nu så jag får säga det;)
Rickard-v skrev:Audi_powah skrev:Så min Evo är inte tillräckligt vetting? Ursäkta men en vanlig 4dörrars japanare kan inte jämföras med en tysk sportbil!
Audi_powah skrev:Så min Evo är inte tillräckligt vetting?