Finns tyvärr inte för EU-skyltar, men du kan ju alltid sätta någon tunn dämpmatta typ som Dynamat Xtreme eller Superlite bakom skylten, räcker med remsor för att göra plåten stum.
Jag tog bort min, gjorde en bit av en plywoodskiva som var lika stor som skylten, måla den svart och limmade fast skylten på den. Syns inte och blev riktigt stumt
Jag tog bort min, gjorde en bit av en plywoodskiva som var lika stor som skylten, måla den svart och limmade fast skylten på den. Syns inte och blev riktigt stumt
har du bild på de?? låter skumt-.
Det som inte går att laga med Sivlertejp... Det är trasigt!!!
Det som inte dödar det härdar...
Hjälpte inte att dämpa min lucka så jag la silikon på baksidan av hållaren sen skruva dit den och sedan silikon bakom skylten och dit med den. Låter ingenting nu :-)
har du bild på de?? låter skumt-.
Haha svårt att ha någon bild när du inte ser skillnad. Dock är ju min regskylt lite insänkt också (740). Men det är ju inge skumt. Bara styvt haha.
Hjälpte inte att dämpa min lucka så jag la silikon på baksidan av hållaren sen skruva dit den och sedan silikon bakom skylten och dit med den. Låter ingenting nu :-)
Silikon och sedan skruva den i plåten? Det där låter INTE bra..snart kommer rosten då oxå. Billack och silikon är INTE att föredra.
Jasså. Funkat bra hittills iaf. Ska byta lucka snart så då kan man ju kolla hur det ser ut där bak och skruva fast hållaren gör man ju i orginalhålen så det gör ju ingen skada. Och rå karroserilim tex PP Flex istället för silikon då så garanterar jag att det inte vibrerar nåt mer.
Jasså. Funkat bra hittills iaf. Ska byta lucka snart så då kan man ju kolla hur det ser ut där bak och skruva fast hållaren gör man ju i orginalhålen så det gör ju ingen skada. Och rå karroserilim tex PP Flex istället för silikon då så garanterar jag att det inte vibrerar nåt mer.
PP-flex och liknande som inte innehåller silikon eller liknande "frätande" ämnen funkar ju bra Så länge det är överlackeringsbart funkar det, det är inte silikon ju..alla vet väl va som händer om man har eller har haft det när man ska lacka något?!
Ja det är sant. tänkte inte så långt när jag gjorde det plus att man tatt några bägare. Hade ju faktiskt Pp Flex i garaget med. Får bli på nya luckan då. Köp en förpackning med Biltemas bitumenmatta med och dämpa med så gör det susen. :-)