Eftersnack: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping

FirreVonFish
6 maj 2012 · 61 Inlägg

Någon som har lite bilder på dom med maskerna??
Släng upp och länka dom!

(Y) Thumbs Up för att träffen blev lyckad!
Borde ha konstaplar som kontrollerar att ingen dricker dryck ur glasflaskor. burkar är okej för dom kan man fortfarande köra över utan att det händer något på bilen!

Volvo 940 "Volvo 940R" (1997)
Askungen_
6 maj 2012 · 34 Inlägg

Härlig träff! Synd bara att man inte har tillräckligt uppseendeväckande bil för o fastna på några kort! Förjävligt med dom som slänger glas på vägarna.

BMW 525i (2003)
Mobeerg carzy
6 maj 2012 · 461 Inlägg

Förstår inte heller hur fan folk tänker som kör bil med folk som står på bilen eller hur man ens kommer på tanken att stå på en rullande bil?
Ingen livslust?

Förutom allt min gnäll tyckte jag träffen va bra med massor av bilar av olika slag osv osv..

Mer däckrök åt folket ! cool

Team BSG
MeepMeep Finraggare
6 maj 2012 · 2 381 Inlägg

Funderar också på det - men när alkoholen går in går vettet ut.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
reacha Team Radioactive
6 maj 2012 · 166 Inlägg

kameramannen skrev:
Verkar som om min ninjabil inte fastnade. Igen smile

Lite märkligt dock att folk å ena sidan är riktigt förbannade på fylla och svinerier, men sen gnäller att konstaplar finns på plats? Jag är FÖR poliser på bilträffar, jag är FÖR poliser som gör nykterhetskontroller och jag är FÖR poliser som stoppar idiotkörningar.

Håller med dig helt, var tvungen o hålla igen ganska hårt för att inte ge den idioten en smäll som vägra plocka upp glas som han sparkat sönder under volvon, låg ju precis under däcken.

usch, bort me alla aspackade fjortisar, detta är inget event att vara aspackad på.

jag skulle inte ha några som helst problem o knata runt med en MoM tshirt på mig nästa gång för o avlägsna aspackade snorungar ifrån platsen.

kanske nått som går att styra upp? om man är ett gäng så underlättar det ju genast.

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
MeepMeep Finraggare
6 maj 2012 · 2 381 Inlägg

Lite så jag kände också. Det var därför jag plckade glaset under volvon - istället för att ge mig på han med blåbärssoppa mellan öronen. Jag tror att med fler soptunnor på plats, några som glider runt och ber folk hälla ut glasflaskor och avvisa de som är FÖR fulla skulle göra underverk.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Mobeerg carzy
6 maj 2012 · 461 Inlägg

reacha skrev:

kameramannen skrev:
Verkar som om min ninjabil inte fastnade. Igen smile

Lite märkligt dock att folk å ena sidan är riktigt förbannade på fylla och svinerier, men sen gnäller att konstaplar finns på plats? Jag är FÖR poliser på bilträffar, jag är FÖR poliser som gör nykterhetskontroller och jag är FÖR poliser som stoppar idiotkörningar.

Håller med dig helt, var tvungen o hålla igen ganska hårt för att inte ge den idioten en smäll som vägra plocka upp glas som han sparkat sönder under volvon, låg ju precis under däcken.

usch, bort me alla aspackade fjortisar, detta är inget event att vara aspackad på.

jag skulle inte ha några som helst problem o knata runt med en MoM tshirt på mig nästa gång för o avlägsna aspackade snorungar ifrån platsen.

kanske nått som går att styra upp? om man är ett gäng så underlättar det ju genast.

Problemet med att avlägsna snorungar från platsen är ju att det är en allmän plats och man kan således inte be någon gå därifrån, om det nu inte är ägarna till parkeringen som kommer och säger till.
Blir bara massa onödigt tjafs i en sån situation.
Annars är tanken god!

Det bästa vore väl om dom själva insåg vilka jävla drägg dom är o således stannar hemma och skäms..

Team BSG
TEASER Svetsare
6 maj 2012 · 828 Inlägg

vad en bra träff tycker jag , lite lek fina bilar , dock lite mkt skräp o så men det lär väl aldrig försvinna tyvärr
folket som va ute o gasa bortanför hamnen vet ej vad området heter borde ha mer förstånd att man kör åt ena hållet fort o glider tillbaka sakta , behöver inte åka tillbaka i en bit över 100 säkert mot 1-200 pers olyckor kan ske. aja nog av mig

bilder här under

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

Angry Drift Team
Izkoo
6 maj 2012 · 131 Inlägg

kameramannen skrev:
Varför skall man inte göra det? Om man arrangerar upp det hårdare - kanske till och med lyckas med att få till det på privat mark har man rätt att avvisa folk?

Jag känner en HEL DEL ordningsvakter här i stan .. smile  Kanske skulle vara värt att "HYRA" några stycken som går runt & haffar dom !?  Dock är det ju en penga fråga som kommer upp istället då = /

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
RThelander
6 maj 2012 · 179 Inlägg

Izkoo skrev:

kameramannen skrev:
Varför skall man inte göra det? Om man arrangerar upp det hårdare - kanske till och med lyckas med att få till det på privat mark har man rätt att avvisa folk?

Jag känner en HEL DEL ordningsvakter här i stan .. smile  Kanske skulle vara värt att "HYRA" några stycken som går runt & haffar dom !?  Dock är det ju en penga fråga som kommer upp istället då = /

Kan inte hyra ordningsvakter till ett event på en parkering vi egentligen inte har frågat om lov att vara på tongue.
Än mindre haffa dem. Men som sagt alla olika mängder utav lösningar kommer sluta i en penning fråga. Så det mesta handlar om civilkurage och sätta emot folk som beteer sig dåligt, är det nog med folk som sätter sig emot dem samtidigt, så vill de nog inte vara kvar.

Nissan 370z (2009)
AC Cobra "Drive-in marodören" (2010)
BMW E46 "320" (2001)
skön
6 maj 2012 · 89 Inlägg

Träffen var kanon om man borster ifrån fylla o nedskräpning.
Sedan de idioter som åkte runt i en nyare volvo och lekte civilare borde inte ha körkort!!!

Senast redigerat av skön (6 maj 2012)

PatrikLodin
6 maj 2012 · 109 Inlägg

FirreVonFish skrev:
Någon som har lite bilder på dom med maskerna??
Släng upp och länka dom!

(Y) Thumbs Up för att träffen blev lyckad!
Borde ha konstaplar som kontrollerar att ingen dricker dryck ur glasflaskor. burkar är okej för dom kan man fortfarande köra över utan att det händer något på bilen!

Jag har bild (er) på white man group tongue Men sitter o redigerar 490 bilder så ett tag till får ni vänta smile

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Trabant601
6 maj 2012 · 25 Inlägg

Filmade lite när jag kom till träffen runt 20:20 och så här blev det:
http://www.garaget.org/video/121436
Kanske inte bästa klippet, men man får en liten överblick om hur många som var där smile

BMW M3 (2004)
Izkoo
6 maj 2012 · 131 Inlägg

Trabant601 skrev:
Filmade lite när jag kom till träffen runt 20:20 och så här blev det:
http://www.garaget.org/video/121436
Kanske inte bästa klippet, men man får en liten överblick om hur många som var där smile

Bra film wink

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

kika gärna in mina bilder jag posta på sida 2! smile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
busk74016v
6 maj 2012 · 85 Inlägg

Audi_Adam skrev:
kika gärna in mina bilder jag posta på sida 2! smile

Riktigt bra bilder från dig bra variation i övrigt en kanonträff smile om man bortser från nedskräpningen hmm

Freddeponken
6 maj 2012 · 663 Inlägg

vore ju roligare om polisen klev ur sina bilar och spatserade runt lite på området istället, vad fan är dom rädda för! jag är för poliser på träffar, då svinas det inte så mycket bland volvoraggare och fjortisar!

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
6 maj 2012 · 335 Inlägg

busk74016v skrev:

Audi_Adam skrev:
kika gärna in mina bilder jag posta på sida 2! smile

Riktigt bra bilder från dig bra variation i övrigt en kanonträff smile om man bortser från nedskräpningen hmm

tackar man tackar, såg när du körde nere vid handelö..han gick friskt din 740 wink

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
reacha Team Radioactive
6 maj 2012 · 166 Inlägg

Freddeponken skrev:
vore ju roligare om polisen klev ur sina bilar och spatserade runt lite på området istället, vad fan är dom rädda för! jag är för poliser på träffar, då svinas det inte så mycket bland volvoraggare och fjortisar!

+1

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
cruel88 CREW FTR
6 maj 2012 · 435 Inlägg

nån som fick nå bild på min RS4??big_smile stanna inte så länge men tänkte om de var nån som fick sig nå kort:D

FUCKTARD RACING CREW
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang