Eftersnack "GVD MEET lördag 5/5-12 i Gislaved 20.00"

Kroat
8 maj 2012 · 250 Inlägg

Triple_X skrev:

Kroat skrev:
Tack för en otroligt rolig träff! Fotade lite jag med och här finner ni lite bilder smile http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … bum=34698#

Kan man låna bild om det är ok

Helt okej! Bara att ta för sig smile

Elmersson
8 maj 2012 · 194 Inlägg

Svanberg91 skrev:
Min fråga är då, angående starten som jag och WHITE--RR är upphov till!
Det faktum att den blev tillbaka flyttad ca 40-50 m!

Vad tycker alla om det! Bra eller Anus? Hiss eller Diss!
Jag tycker personligen att det blev bättre än tidigare!

Målet va inte tillbakaflyttat va? Utan själva rakan blev längre va? Man fick bromsa rätt bra efter målgång iaf!

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)
AKKI-MRFUN
8 maj 2012 · 686 Inlägg

målet va lite tillbaka flyttat me. när ja kärde tyckte ja de funkade bra. men e inte svårt o korta lite till nästa gång.

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
8 maj 2012 · 2 362 Inlägg

GurraG skrev:
Som sagt detta med däcket vet jag ingenting om mer än att det är vad jag fått höra, inte sett något själv och även fått höra det där om öl på bilen och grejer som folk bekräftade.. Som sagt, tråkigt om polisen kommer och stoppar racet men det är deras jobb inget annat även om just poliserna i den bilen som kommer inte tycker det är så farligt.. Men att ge sig på bilen och förstöra, det är ju bara rent av jävligt korkat!! För det är vi skattebetalare som får betala det som förstörs ändå

Gurra, Du ska inte säga så jätte mycket om " För det är vi skattebetalare som får betala det som förstörs ändå"
Då dina argument gent emot ena polisen om bötern hade kostat oss skattebetalare mer än en 800kr! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
GurraG INGET ANNAT!!
8 maj 2012 · 1 725 Inlägg

Om det va min bot du talade om nu så är det ju ganska orelevant i frågan om att förstöra polisens egendom?

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
8 maj 2012 · 2 362 Inlägg

GurraG skrev:
Om det va min bot du talade om nu så är det ju ganska orelevant i frågan om att förstöra polisens egendom?

Tog med lite för mycket, menade "För det är vi skattebetalare som får betala det"

Jag tycker det är först och främst korkat att vara på full på bilevenemang. Då bilar och alkohol inte hör ihop. Dessutom slänga något på backen, Polisen stoppar dig, du får en bot, sen inte vilja skriva på boten, även om du erkänner framför båda poliserna, men vill då hellre åka in till rätten i Jönköping,  Är inte det då att vi skattebetalare får betala för du inte kan ta vara på ditt skräp?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Svanberg91 The Sheriff In Town
8 maj 2012 · 187 Inlägg

Elmersson skrev:

Svanberg91 skrev:
Min fråga är då, angående starten som jag och WHITE--RR är upphov till!
Det faktum att den blev tillbaka flyttad ca 40-50 m!

Vad tycker alla om det! Bra eller Anus? Hiss eller Diss!
Jag tycker personligen att det blev bättre än tidigare!

Målet va inte tillbakaflyttat va? Utan själva rakan blev längre va? Man fick bromsa rätt bra efter målgång iaf!

Det berors på att du har snabbare bil iår Coffe! wink Hahaha

Senast redigerat av Svanberg91 (8 maj 2012)

Triple_X
8 maj 2012 · 287 Inlägg

Kul att det var så mkt folk smile

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Elmersson
8 maj 2012 · 194 Inlägg

WHITE--RR skrev:
målet va lite tillbaka flyttat me. när ja kärde tyckte ja de funkade bra. men e inte svårt o korta lite till nästa gång.

okej, nä men det funkade bra big_smile kul o köra lite iaf!

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)
Elmersson
8 maj 2012 · 194 Inlägg

Svanberg91 skrev:

Elmersson skrev:

Svanberg91 skrev:
Min fråga är då, angående starten som jag och WHITE--RR är upphov till!
Det faktum att den blev tillbaka flyttad ca 40-50 m!

Vad tycker alla om det! Bra eller Anus? Hiss eller Diss!
Jag tycker personligen att det blev bättre än tidigare!

Målet va inte tillbakaflyttat va? Utan själva rakan blev längre va? Man fick bromsa rätt bra efter målgång iaf!

Det berors på att du har snabbare bil iår Coffe! wink Hahaha

kan vaa såwink

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)
GurraG INGET ANNAT!!
8 maj 2012 · 1 725 Inlägg

MadeByMe skrev:

GurraG skrev:
Om det va min bot du talade om nu så är det ju ganska orelevant i frågan om att förstöra polisens egendom?

Tog med lite för mycket, menade "För det är vi skattebetalare som får betala det"

Jag tycker det är först och främst korkat att vara på full på bilevenemang. Då bilar och alkohol inte hör ihop. Dessutom slänga något på backen, Polisen stoppar dig, du får en bot, sen inte vilja skriva på boten, även om du erkänner framför båda poliserna, men vill då hellre åka in till rätten i Jönköping,  Är inte det då att vi skattebetalare får betala för du inte kan ta vara på ditt skräp?

Jag står för att jag blev lite för berusad och ber alla som tagit illa vid sig över det om ursäkt.. Men eftersom jag inte va i närheten av att sitta bakom ratten tycker jag faktiskt inte det är så farligt.. Fast skrev ju på, jag argumenterade emot polisen men skrev ju på ellerhur? Så vad detta handlar om just nu förstår jag inte.. Och vill du fortsätta disskutera detta kan vi ta det på pm

Magda
9 maj 2012 · 331 Inlägg

Det har nu stått om evenemanget i tidningen och just om det här med att det slängts burkar och annat på polisen. Vill klargöra att vi INTE UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER uppmuntrar er eller era vänner till att göra något sådant och speciellt inte att sabba polisbilen och hålla på. Det är inte acceptabelt!! Självklart tycker vi inte om att de dyker upp och "stör" men som det skrivits tidigare så gör dom bara sitt jobb och det får vi tyvärr acceptera. Ska vi kunna fortsätta ordna dessa träffar och få dom att flyta på, måste vi hålla så god ton vi kan med lagens långa arm. Men när sånt här händer är det väldigt svårt! Tänk på detta till nästa gång.

Jag vill också passa på att vara lite positiv och tacka för en riktigt trevlig träff. Det var kul att så många kom! Hoppas att många av er kommer på nästa också smile

Kevindietrichfilms Film&foto
9 maj 2012 · 267 Inlägg
MVH Motorbild
Lexus ISF "Blackonblack" (2008)
streetdj
9 maj 2012 · 163 Inlägg

motorbild skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=8rJSq8haZuo

Film ifrån Gvd meet

mycket bra film :-) tack

Fnukken Biltransportör
9 maj 2012 · 7 Inlägg

Mycket bra träff och bra organiserat.

Audi S2 Sedan "2.5l" (1994)
Miodrag Fotograf
9 maj 2012 · 33 Inlägg

motorbild skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=8rJSq8haZuo

Film ifrån Gvd meet

Wow!!!
Jag saknar ord för hur bra du fick till det!

Jidafo
9 maj 2012 · 37 Inlägg

motorbild skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=8rJSq8haZuo

Film ifrån Gvd meet

Riktigt grym film! smile

Audi A4 Cab (2003)
Svanberg91 The Sheriff In Town
9 maj 2012 · 187 Inlägg

Så låg film på racet oh inte en enda snutt på min hoj! sad

Fiddey
9 maj 2012 · 98 Inlägg

synd att man missade detta! sad

Det man inte kan får man lära sig!
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
9 maj 2012 · 2 362 Inlägg

Bra film, gillade introt, smile
men bättre kvalité på ljudet hade inte varit fel! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang