Tanken är att bygga en Rallybil för gatan :) i nån klassisk rally färg och självklart rallybreddning! De mesta sakerna i drivlinan blir ford pinto blandat med volvo 240.
Gött att du skruvar 240 med!! synd att säsongen inprincip är slut. eller skall du åka någon vintertävling kanske? gillar detta bygge bara mer å mer. Kanon
Zakspeed va tuffa på den tiden och snabba med blir troligen folkracebur av lite ekonomiska skäl men bur som bur
Ja bur som bur håller ju att rulla några varv med folkracebur med;) ända är väll att dom inte riktigt är lika snyggt bockade som rallybågar och lite klenare rör får ju hoppas att du aldrig lägger denna fina mk2an på taket
Haha nä de vore synd att lägga den på sidan eller tak
Ja saknar med uppdates har varit mycke rallybilen måste va klar te säsongen samt skruvat på avkopplings bilen polarens och min Volvo valp offroadbil för ska väll besiktiga den te sommaren
har fått hem plåt och annat från england ska bara svetsas dit så snart blir de mer bilder
Har äntligen fått ihop Rallybilen nu så fokus kan hamna på Den gamle fjorden igen. Har egentligen inget hänt sen sist bara lite svets och mycke funderingar . Blir iaf nya fjäderben fram blev för komplicerat med volvo fjäderbenen!
Vad vart det för några ben om man får vara nyfiken? Jag är lite kluven om det ska satsas på helt ny framvagn från england eller prata med sellholm så de kan bygga om mina original-ben.. Men det är en bit kvar för min del, fick precis hem 4-link och håller på att byta diff- och kardan-tunnel..