Haha fan vad man skall ha tur ibland, gick ut föut och såg på 740 att det satt spacerplattor fram och mätte dom för jag tyckte dom var tjocka och det visade sig vara 30 mm och sådana hade jag tänkt köpa till 760 fram så nu sparar man 1000 kr
Får flytta över plåten bakom instrumentbrädan ifrån en 960 och kapa ur 740 och svetsa dit den ifrån 960 luften till framrutan går igenom den balken på 960 och på 740 går den igenom instrumentbrädan bara så blir att modda lite
Får flytta över plåten bakom instrumentbrädan ifrån en 960 och kapa ur 740 och svetsa dit den ifrån 960 luften till framrutan går igenom den balken på 960 och på 740 går den igenom instrumentbrädan bara så blir att modda lite
Jaja på så vis Trodde faktiskt att man behövde röra självaste brädan
Jaja på så vis Trodde faktiskt att man behövde röra självaste brädan
Blir lite pill för att få allt att passa, får även flytta över pedalstället ifrån 960 också
Fjäderben och länkarmar ifrån en -95 och nyare 960 då passa 850 coilovers på dom spindlarna då spacar jag ut 2,5 cm så det bara behövs 5 mm plattor runt om
Fjäderben och länkarmar ifrån en -95 och nyare 960 då passa 850 coilovers på dom spindlarna då spacar jag ut 2,5 cm så det bara behövs 5 mm plattor runt om
Misstänkte att det var coils du var ute efter och ja ET blir mer passande på den då också