Tyvärr måste man byta hela huset på dom från ca -02
Okej får kolla en extra gång hur fan de är på 05´ för dom är ju bögiga på de mesta andra grejer som om jag vill byta lampa fram så måste jag plocka ut hela jävla lyktan:O.
Tyvärr måste man byta hela huset på dom från ca -02
Okej får kolla en extra gång hur fan de är på 05´ för dom är ju bögiga på de mesta andra grejer som om jag vill byta lampa fram så måste jag plocka ut hela jävla lyktan:O.
..har samma problem har -06 bixenon lyktor
men det är ju alla 05 till 07. hoppas lagen går igenom att man måste kunna byta själv. inge skoj att möta farbror dom gnäller bara och hotar med böter.
..har samma problem har -06 bixenon lyktor
men det är ju alla 05 till 07. hoppas lagen går igenom att man måste kunna byta själv. inge skoj att möta farbror dom gnäller bara och hotar med böter.
Har jag missat något, vad är det man inte ska byta själv? :S
Jaha idag vart de gasspjälls byte kommer lite blandade bilder
gamla spjället
Nya spjället med ny packning
och de nya på plats
monterade på alla tryckrör å kontakter igen ..satt på minuspolen på batteriet....Sen va de bara vrida på nyckeln och hoppas på det bästa..........BRUM BRUM Bilen går hur fint som helst..funkade utan att gifta in den till bilen.. ..jäklar va skönt äntligen funkar den igen stabil och fin tomgång och går riktigt fint
skulle byta termostathuset också men ja orkade inte plockabort servopumpen å generatorn för ja kom inte åt den undre skruven ..så de lämnar ja nog bort om ja inte gör de i helgen.. F-N va glad ja vart att de löste sig så billigt 1000kr gick de ca på allt som allt istället för 7000kr
haha vet inte riktig va ja gör men ska göra någon sorts hållare till en mätare antingen till astoplen eller backspegelns inre kåpa..har läst lite om plastning så försöker göra en form som sen skall plastas av eller så är ja helt ute och cyklar