2615
Sök

Tobzter´s V70n/xc90/945 "Avslutad"

Hej alla.Nu har man skaffa en 945 LTT som ska förfinas och fixas iordning

352 656 Visningar
Projektet avslutat 21 januari 2015
3 181 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
ts007 skrev:
Köp nya!!!  Man lever bara en gång :-)

köra på med dom svarta devileyes?
är du nöjd med dina?

125 Inlägg
12 februari 2013
det går bara man vill har jag sett smile

3 181 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
Fearsy skrev:
det går bara man vill har jag sett smile

jo de brukar vara så..men på dessa måste du såga isär dom wink

1 777 Inlägg
12 februari 2013
tobzter skrev:
ts007 skrev:
Köp nya!!!  Man lever bara en gång :-)

köra på med dom svarta devileyes?
är du nöjd med dina?

Ja de funkar bra dock inte samma kvalitet som orginal, kan glappa lite i kopplingen men det går att modda till:-)
Men helt klart värt pengarna:-) Och framför allt lite annorlunda:-)

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
jaha då har man förmodligen nya lyktor till helgen wink

alla kan rösta här men få gör de.
224 Inlägg
13 februari 2013
så de vart devil har med glott på dem och ha dom andra kvar o backup. men de får ju skriva om det här sedan hur dom sitter och hur de var att kolla.

http://www.tallkildesign.se/ Smides Design av En Polare

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
vet att passformen e lika med orginal och dom ser riktigt bra ut..sen e det ju projektorlins på halvljuset också wink så där åker de in xenon snabbare än qvickt

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
13 februari 2013
Klart du ska ha devileyes! smile

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
Brinka skrev:

hämtas senast i helgen wink du har montera såna på din det är väl bara plug'n play på dom innan facelift inga adaptrar å så..sen bara ändra i Vida till flexnoll på LSM..satt drl lyser som dom ska..men kan man få DRL å lysa starkt hela tiden?

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
13 februari 2013
tobzter skrev:
Brinka skrev:

hämtas senast i helgen wink du har montera såna på din det är väl bara plug'n play på dom innan facelift inga adaptrar å så..sen bara ändra i Vida till flexnoll på LSM..satt drl lyser som dom ska..men kan man få DRL å lysa starkt hela tiden?

Bara plug'n'play innan facelift! smile

Jag har dock inte ändrat till flexnoll på min.. Så jag åker runt med DRL'en på halvstyrka bara.. Ändrar man till flxnoll så slocknar väl baklysena helt oxå? För det är nåt jag INTE vill...

alla kan rösta här men få gör de.
224 Inlägg
13 februari 2013
tobzter skrev:
vet att passformen e lika med orginal och dom ser riktigt bra ut..sen e det ju projektorlins på halvljuset också wink så där åker de in xenon snabbare än qvickt

Grymt ser fram i mott att se det hela sen

http://www.tallkildesign.se/ Smides Design av En Polare

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
Brinka skrev:
tobzter skrev:
Brinka skrev:

Jag har dock inte ändrat till flexnoll på min.. Så jag åker runt med DRL'en på halvstyrka bara.. Ändrar man till flxnoll så slocknar väl baklysena helt oxå? För det är nåt jag INTE vill...

..nä de vill man verkligen inte..hmmm undra hur man ska få dom att lysa starkt när man slår av halvljus tex?

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
13 februari 2013
tobzter skrev:
Brinka skrev:
tobzter skrev:

..nä de vill man verkligen inte..hmmm undra hur man ska få dom att lysa starkt när man slår av halvljus tex?

Ja, det är väl det jag skulle vilja veta oxå.. Om man kan få det att lysa starkt på pos-läget och fortfarande ha baklyset som vanligt.

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
Brinka skrev:
tobzter skrev:
Brinka skrev:

Ja, det är väl det jag skulle vilja veta oxå.. Om man kan få det att lysa starkt på pos-läget och fortfarande ha baklyset som vanligt.

hmmm ska luska lite i det här se om de finns någon lösning

1 777 Inlägg
13 februari 2013
Ja mina lyser starkt, finns ju två lägen man kan koppla in dem på:-)

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
ts007 skrev:

hela tiden? har du ändra något med flexnoll skiten

1 777 Inlägg
13 februari 2013
tobzter skrev:
ts007 skrev:

Ja de lyser starkt hela tiden o inget ändrat. När jag startar bilen så t ä nds de svagt o sen slår de om till starkt efter några sekunder. Nör jag stänger bilen lyser de i 10 sekunder;-)

3 181 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
hmmm då vet ja vart ja ska åka när det är dags att koppla in..om de inte är skillnad på facelift

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
13 februari 2013
ts007 skrev:
tobzter skrev:
ts007 skrev:

Ja de lyser starkt hela tiden o inget ändrat. När jag startar bilen så t ä nds de svagt o sen slår de om till starkt efter några sekunder. Nör jag stänger bilen lyser de i 10 sekunder;-)

Märkligt detta, för jag har aldrig fått mina att lysa så.. Men jag får väl ge mig på det igen sen.. =/

3 181 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
då ska dom hämtas idag wink.. men undrar ska man montera dom nu eller ska man vänta på bättre väder? är de glas eller plast på dom ?

Sök