Vad är de mest attraherande på en tjej?

conlerc
22 maj 2012 · 102 Inlägg

Nu kommer yttligare en totalt onödig tråd i off topic forumet wink
Som rubriken lyder, vad tycker ni är de mest attraherande på en dam? Ni väljer själva hur ni vill tolka frågan dvs kläder,skor,kroppsdelar osv.

Volvo 855R "Autotech steg 4" (1996)
shidapu Herr
22 maj 2012 · 851 Inlägg

conlerc skrev:
Nu kommer yttligare en totalt onödig tråd i off topic forumet wink
Som rubriken lyder, vad tycker ni är de mest attraherande på en dam? Ni väljer själva hur ni vill tolka frågan dvs kläder,skor,kroppsdelar osv.

Känslan av närheten.

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Mane_Attraction Totalt okunnig
22 maj 2012 · 413 Inlägg

Bröst. Nuff said!

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
Specialraggarn
22 maj 2012 · 512 Inlägg

Hon ska kunna steka fläsk!

Volkswagen Passat 1.8T "Fruräcer" (2004)
SUBARU2-5 Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
22 maj 2012 · 385 Inlägg

Specialraggarn skrev:
Hon ska kunna steka fläsk!

+1 hahaha

mos ä gött
TheLeaf LÄN RACING
22 maj 2012 · 157 Inlägg

Tuttar å en schysst röv tongue

https://www.facebook.com/groups/289432337846519/ LÄN RACING
Lovet_16@hotmail.com
073-7335395
tglarsson
22 maj 2012 · 22 Inlägg

blicken säger allt wink

Volvo C70 "CabN" (2012)
Muttley
22 maj 2012 ·

De ska vara normalt funtade. Kan de inte laga mat eller förstå saker så hör de hemma på nåns bakgård i ett koppel.

Annars ska de väl vara vettigt klädda absolut inte mjukisbyxor utomhus bland folk.

Dawnofhonda
22 maj 2012 · 587 Inlägg

conlerc skrev:
Nu kommer yttligare en totalt onödig tråd i off topic forumet wink
Som rubriken lyder, vad tycker ni är de mest attraherande på en dam? Ni väljer själva hur ni vill tolka frågan dvs kläder,skor,kroppsdelar osv.

arslet så klart

Gronwalls
22 maj 2012 · 1 808 Inlägg

Top3

Röv
Ögon
Kinder

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
LordLife
22 maj 2012 · 998 Inlägg

Rumpan, ögonen, smala vader, bra klädstil, intelligent.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Germax
22 maj 2012 · 12 086 Inlägg

Jag tycker det är attraherande när kvinnor är tysta och ler.

FordRSC Los geht's, Schumacher
22 maj 2012 · 1 510 Inlägg

Först så får det bli ett fint ansikte och kropp, men efter ett tag så är ju insidan viktigare smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
IceEyes Varningar: För många..
22 maj 2012 · 2 552 Inlägg

Mina kriterier är svåra att uppfylla till fullo men här ett par attraktiva attribut och egenskaper:


Västeuropeiskt utseende med tilltalande ljus hudton, långt blont hår av den mer välvårdade varianten, djupblåa ögon, ca 170 cm i kroppslängd, en välformad kropp utan att vara för smal eller för tjock (svårt ge en korrekt skriftlig beskrivning), platt mage, tight rumpa och medelstora bröst av den fasta sorten.

Vad beträffar klädstilen bör hon ha en viss modemedvetenhet, och givetvis en kvinnlig klädkollektion som klär och karaktäriserar henne på ett ypperligt vis.

Vidare är humor naturligtvis en oerhört viktig faktor. En tjej med torr, underlig, eller som rent av saknar humor tilltalar mig inte över huvud taget. Intelligens är också stimulerande och attraktivt. Givetvis behöver hon inte ha en doktorandexamen från KTH eller vara nobelpristagare i litteratur, men ett visst mått av grundläggande allmänbildning är ett krav.

Vilket arbete hon har är inte avgörande. Huvudsaken är att hon trivs med sysselsättningen. En notorisk soffliggare utan ambitioner och vilja har dock inget att hämta hos mig. En självständig tjej med självförtroende och som vågar sikta högt är attraktivt. Hon bör vara social och laid-back, samt besitta en naturlig och avslappnad charm.

Förvisso störs jag inte av folk som röker, men det är definitivt ett minus hos en partner, särskilt ur ett långsiktigt perspektiv. Snus är mer acceptabelt men fortfarande ett minus. Bra hygien är ett krav.

Övriga egenskaper?  Hon bör vara ärlig om saker som är relevant för mig, kunna ge mig utrymme att utöva mina fritidsintressen, inte vara allt för svartsjuk, begripa att folk tänker och resonerar olika, samt ha egna intressen som engagerar henne. Gillar hon att röra på sig och är fysiskt aktiv är detta ett plus.

Musiksmaken kan tyckas vara irrelevant, men har hon någorlunda likvärdig smak underlättar det givetvis vid flera tillfällen (bilkörning, fester osv). Dock kvittar det om hon totalt saknar intresse för bilar, men det skadar inte om hon kan byta däck, olja osv. heller.


Nej, jag är inte kräsen wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Fredrik_F11 Member of LowMotion
23 maj 2012 · 1 705 Inlägg

IceEyes skrev:
Mina kriterier är svåra att uppfylla till fullo men här ett par attraktiva attribut och egenskaper:


Västeuropeiskt utseende med tilltalande ljus hudton, långt blont hår av den mer välvårdade varianten, djupblåa ögon, ca 170 cm i kroppslängd, en välformad kropp utan att vara för smal eller för tjock (svårt ge en korrekt skriftlig beskrivning), platt mage, tight rumpa och medelstora bröst av den fasta sorten.

Vad beträffar klädstilen bör hon ha en viss modemedvetenhet, och givetvis en kvinnlig klädkollektion som klär och karaktäriserar henne på ett ypperligt vis.

Vidare är humor naturligtvis en oerhört viktig faktor. En tjej med torr, underlig, eller som rent av saknar humor tilltalar mig inte över huvud taget. Intelligens är också stimulerande och attraktivt. Givetvis behöver hon inte ha en doktorandexamen från KTH eller vara nobelpristagare i litteratur, men ett visst mått av grundläggande allmänbildning är ett krav.

Vilket arbete hon har är inte avgörande. Huvudsaken är att hon trivs med sysselsättningen. En notorisk soffliggare utan ambitioner och vilja har dock inget att hämta hos mig. En självständig tjej med självförtroende och som vågar sikta högt är attraktivt. Hon bör vara social och laid-back, samt besitta en naturlig och avslappnad charm.

Förvisso störs jag inte av folk som röker, men det är definitivt ett minus hos en partner, särskilt ur ett långsiktigt perspektiv. Snus är mer acceptabelt men fortfarande ett minus. Bra hygien är ett krav.

Övriga egenskaper?  Hon bör vara ärlig om saker som är relevant för mig, kunna ge mig utrymme att utöva mina fritidsintressen, inte vara allt för svartsjuk, begripa att folk tänker och resonerar olika, samt ha egna intressen som engagerar henne. Gillar hon att röra på sig och är fysiskt aktiv är detta ett plus.

Musiksmaken kan tyckas vara irrelevant, men har hon någorlunda likvärdig smak underlättar det givetvis vid flera tillfällen (bilkörning, fester osv). Dock kvittar det om hon totalt saknar intresse för bilar, men det skadar inte om hon kan byta däck, olja osv. heller.


Nej, jag är inte kräsen wink

Frågan är om du någonsin haft en tjej!? wink haha
Nedå, men det lät ganska likt mina "krav" tongue

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Gronwalls
23 maj 2012 · 1 808 Inlägg

Räcker att tjejen gillar Thrashmetal så har hon mig tongue och NEJ bögmetallica räknas inte

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
alain www.bimmerpower.org
23 maj 2012 · 3 995 Inlägg

IceEyes skrev:
Mina kriterier är svåra att uppfylla till fullo men här ett par attraktiva attribut och egenskaper:


Västeuropeiskt utseende med tilltalande ljus hudton, långt blont hår av den mer välvårdade varianten, djupblåa ögon, ca 170 cm i kroppslängd, en välformad kropp utan att vara för smal eller för tjock (svårt ge en korrekt skriftlig beskrivning), platt mage, tight rumpa och medelstora bröst av den fasta sorten.

Vad beträffar klädstilen bör hon ha en viss modemedvetenhet, och givetvis en kvinnlig klädkollektion som klär och karaktäriserar henne på ett ypperligt vis.

Vidare är humor naturligtvis en oerhört viktig faktor. En tjej med torr, underlig, eller som rent av saknar humor tilltalar mig inte över huvud taget. Intelligens är också stimulerande och attraktivt. Givetvis behöver hon inte ha en doktorandexamen från KTH eller vara nobelpristagare i litteratur, men ett visst mått av grundläggande allmänbildning är ett krav.

Vilket arbete hon har är inte avgörande. Huvudsaken är att hon trivs med sysselsättningen. En notorisk soffliggare utan ambitioner och vilja har dock inget att hämta hos mig. En självständig tjej med självförtroende och som vågar sikta högt är attraktivt. Hon bör vara social och laid-back, samt besitta en naturlig och avslappnad charm.

Förvisso störs jag inte av folk som röker, men det är definitivt ett minus hos en partner, särskilt ur ett långsiktigt perspektiv. Snus är mer acceptabelt men fortfarande ett minus. Bra hygien är ett krav.

Övriga egenskaper?  Hon bör vara ärlig om saker som är relevant för mig, kunna ge mig utrymme att utöva mina fritidsintressen, inte vara allt för svartsjuk, begripa att folk tänker och resonerar olika, samt ha egna intressen som engagerar henne. Gillar hon att röra på sig och är fysiskt aktiv är detta ett plus.

Musiksmaken kan tyckas vara irrelevant, men har hon någorlunda likvärdig smak underlättar det givetvis vid flera tillfällen (bilkörning, fester osv). Dock kvittar det om hon totalt saknar intresse för bilar, men det skadar inte om hon kan byta däck, olja osv. heller.


Nej, jag är inte kräsen wink

*
'
Håller med dig!
En sånt tjej har du 1 på 10.000 och om du vill gifta dig med en sådan, det kommer att dröja rätt långt tid eller kommer aldrig då är det bättre att du ta det som kommer och vara glad. winkcool

Senast redigerat av alain (23 maj 2012)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
WoozyDozz
23 maj 2012 · 918 Inlägg

Inte supa varenda helg som kommer.

cheffer
24 maj 2012 · 1 422 Inlägg

Ögonen gör extremt mycket! Sedan är det ju självklart att det ska finnas något bakom pannbenet också smile Men jag föredrar "söta" tjejer framför dessa s.k "heta" modelletjejer som jag inte tycker är så överdrivet snygga alls. Visst, de är attraktiva men föredrar en sötare tjej, relativt smal med lagom midja (ingen putmage), fasta och fina bröst som inte är överdimentionerade men inte heller platt och en väldefinerad rumpa, dvs inte platt men det ska inte vara problem för tjejen att sätta sig i en grävskopa heller(överdrift!). För att vara ärlig är jag inte så kinkig så länge jag kommer bra överense med tjejen och vi delar intressen. Men jag är ju inte omänsklig så självklart gillar jag en sexuellt attraktiv tjej och då enligt de kriterier som jag nämnt här. Gärna runt 165-175 lång. Att killar skulle gilla tjejer som är 180+, har ett midjemått på 20cm och dubbel D i bröststorlek är någon myt som kommer från jag vet inte vad. Har absolut inget emot stora bröst men de ska vara fasta då också, inget som ser ut som en takhängande boxningssäck smile Huvudsaken är vad hon har i huvudet, inte just hur hon ser ut även om det ofta är det man fastnar för vid första anblick.

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Richard-R
26 maj 2012 · 340 Inlägg

cheffer skrev:
Ögonen gör extremt mycket! Sedan är det ju självklart att det ska finnas något bakom pannbenet också smile Men jag föredrar "söta" tjejer framför dessa s.k "heta" modelletjejer som jag inte tycker är så överdrivet snygga alls. Visst, de är attraktiva men föredrar en sötare tjej, relativt smal med lagom midja (ingen putmage), fasta och fina bröst som inte är överdimentionerade men inte heller platt och en väldefinerad rumpa, dvs inte platt men det ska inte vara problem för tjejen att sätta sig i en grävskopa heller(överdrift!). För att vara ärlig är jag inte så kinkig så länge jag kommer bra överense med tjejen och vi delar intressen. Men jag är ju inte omänsklig så självklart gillar jag en sexuellt attraktiv tjej och då enligt de kriterier som jag nämnt här. Gärna runt 165-175 lång. Att killar skulle gilla tjejer som är 180+, har ett midjemått på 20cm och dubbel D i bröststorlek är någon myt som kommer från jag vet inte vad. Har absolut inget emot stora bröst men de ska vara fasta då också, inget som ser ut som en takhängande boxningssäck smile Huvudsaken är vad hon har i huvudet, inte just hur hon ser ut även om det ofta är det man fastnar för vid första anblick.

Åkejjjjjjjjj

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang