Vad är de mest attraherande på en tjej?

cheffer
26 maj 2012 · 1 422 Inlägg

Runmark skrev:
Åkejjjjjjjjj

Något att tillföra tråden eller? smile

Tycker även att IceEyes har en bra definition på en attraktiv tjej.

Det viktigaste är ju ändå som sagt att man kommer bra överense och att det "klickar" smile Humor är ju galet viktigt, det är något som är väldigt attraktivt och som inte syns från utsidan.

Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
MrCrankyface
26 maj 2012 · 461 Inlägg

Nu är jag förvisso jävligt kräsen till och från men ...

Beteende, utseende(både som i kropp(inte smal/inte tjock) och klädsel/smink), vart personen är i livet samt om personen gillar att leda eller bli ledd.
Någon som ser bra ut, är jävligt trevlig och samtidigt inte har något emot att ta initativ till saker då och då är ju topp poäng, saknas nåt av dom så blir det helt plötsligt en annan femma.

Längd brukar ju vara ett väldigt stort plus, men det kan ju bero på att en själv är närmare 2m..

Senast redigerat av Bonehead (26 maj 2012)

Volvo Amazon "131" (1965)
sleepyoh
26 maj 2012 · 1 319 Inlägg

När det gäller utseende så kan stora bröst vara snyggt på en tjej och fult på en annan, mycket beror på proportioner för mig. Någonting jag har svårt för är kort hår och stora munnar, annars är  jag inte kräsen. Beteende är dock desto viktigare, en snygg tjej som visar sig vara dum blir automatiskt fulare, medan en lite mindre snygg tjej kan växa i ögonen om hon har huvudet på skaft. Utsidan öppnar för konversation medan insidan leder vidare..

_----------'
Growe Fri fart för ett fritt folk!
26 maj 2012 · 13 743 Inlägg

sleepyoh skrev:
När det gäller utseende så kan stora bröst vara snyggt på en tjej och fult på en annan, mycket beror på proportioner för mig. Någonting jag har svårt för är kort hår och stora munnar, annars är  jag inte kräsen. Beteende är dock desto viktigare, en snygg tjej som visar sig vara dum blir automatiskt fulare, medan en lite mindre snygg tjej kan växa i ögonen om hon har huvudet på skaft. Utsidan öppnar för konversation medan insidan leder vidare..

Amen... vem orkar med ett blåst fruntimmer?

tyvärr finns det gott om dom

att ha en tjej för utsendet är rätt meningstlöst

nu har jag varit ihop med min tant rätt länge sedan 1999 då var hon 18bast
säkert inte den snyggaste men en som man kan prata med som har huvudet på skaft

och dessutom numera är betydligt smartare än mig och bättre utbildad

och dessutom tål skämt och inte är så jävla bryd av sig utan pallar med det mesta

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
OpelP1
27 maj 2012 · 1 412 Inlägg

Det mest attraherande på en tjej är väl om hon håller i ett nummer av Gasoline eller t.ex en Hitachi Powertools katalog.
Helst ska hon vara tyst också.

Jag är elak, jag vet. wink

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
27 maj 2012 · 5 042 Inlägg

Kameltå ..   lol

Nä ush.

Rumpan är 1000 gånger viktigare för mig än bröst.
Haft både stora som små bröst , bryr mig inte så värst mycket om det.
Men röven ska vara go ! Sen skadar det ju inte om det finns lite folkvett innanför pannbenet. & HUMOR !! Humor är det allra viktigaste !

C H E V R O L E T <3
LordLife
27 maj 2012 · 998 Inlägg

Glömde den viktigaste av allt, hon ska vara trogen, något som många har problem med att vara. Och då menar jag inte bara sexuellt. Men oftast är det ju det.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Noiseprojekt
27 maj 2012 · 1 523 Inlägg

IceEyes skrev:
TEXT

Har hittat en sånt exemlar, dock är hon inte i mitt förvar än! hmm


cheffer skrev:
TEXT

True that!!!!

Emilius Avstängd
27 maj 2012 · 1 714 Inlägg

Välformad kropp och skitiga händer? behövs mer?

cheffer
27 maj 2012 · 1 422 Inlägg

Emilius skrev:
Välformad kropp och skitiga händer? behövs mer?

intelligens, humor bra hygien och tvättade händer? Sedan ska hon inte vara rädd för att skita ner sig men tvätta sig efteråt är tamefan ett krav man kan ha wink

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Emilius Avstängd
27 maj 2012 · 1 714 Inlägg

cheffer skrev:

Emilius skrev:
Välformad kropp och skitiga händer? behövs mer?

intelligens, humor bra hygien och tvättade händer? Sedan ska hon inte vara rädd för att skita ner sig men tvätta sig efteråt är tamefan ett krav man kan ha wink

Intelligens blir svårt att kräva av någon tjej överhuvudtaget, bra hygien är väl en självklarhet så det inte bör nämnas, humor kan vara bra att ha ja, men det är inte det MEST attraherande enligt mig.

Håller man på med bilar tillräckligt ofta så är händerna svarta även efter 3 tvättar,
det är en sån tjej jag är ute efter wink

Saffranskalle Palfinger tekniker
27 maj 2012 · 1 248 Inlägg

trogen, själständig, ej svartsjuk, hyffsad koll på livet och framför allt att kemin stämmer.

inte lika kräsen som resten av gänget tongue iaf så det låter men om dom ljuger för mig kan dom fara och flyga.

Volvo Xc70 (2001)
5E
27 maj 2012 · 92 Inlägg

Musen måste nog ligga etta smile

Muttley
27 maj 2012 ·

Emilius skrev:

cheffer skrev:

Emilius skrev:
Välformad kropp och skitiga händer? behövs mer?

intelligens, humor bra hygien och tvättade händer? Sedan ska hon inte vara rädd för att skita ner sig men tvätta sig efteråt är tamefan ett krav man kan ha wink

Intelligens blir svårt att kräva av någon tjej överhuvudtaget, bra hygien är väl en självklarhet så det inte bör nämnas, humor kan vara bra att ha ja, men det är inte det MEST attraherande enligt mig.

Håller man på med bilar tillräckligt ofta så är händerna svarta även efter 3 tvättar,
det är en sån tjej jag är ute efter wink

Njä då får man ju ragga på universitet oftast om man vill ha en bildad.

Om du måste tvätta nävarna minst 3 gånger och de inte är smutsiga så rekommenderar jag dig att du köper ny tvål med kulor i. Jag är ALDRIG skitig efter att armarna varit helt svarta efter lite skruvande. Jag är sjukt noga med att inte ha olja och skit kvar.

Emilius Avstängd
27 maj 2012 · 1 714 Inlägg

tkd_rille skrev:

Emilius skrev:

cheffer skrev:

intelligens, humor bra hygien och tvättade händer? Sedan ska hon inte vara rädd för att skita ner sig men tvätta sig efteråt är tamefan ett krav man kan ha wink

Intelligens blir svårt att kräva av någon tjej överhuvudtaget, bra hygien är väl en självklarhet så det inte bör nämnas, humor kan vara bra att ha ja, men det är inte det MEST attraherande enligt mig.

Håller man på med bilar tillräckligt ofta så är händerna svarta även efter 3 tvättar,
det är en sån tjej jag är ute efter wink

Njä då får man ju ragga på universitet oftast om man vill ha en bildad.

Om du måste tvätta nävarna minst 3 gånger och de inte är smutsiga så rekommenderar jag dig att du köper ny tvål med kulor i. Jag är ALDRIG skitig efter att armarna varit helt svarta efter lite skruvande. Jag är sjukt noga med att inte ha olja och skit kvar.

Nu svävar vi iväg från ämnet som vanligt på den här hemsidan..
Och även så kommer det som vanligt in folk som ska lära mig en massa skit.

Jag vet hur en handtvätt fungerar, har du testat att spilla bensin och thinner och diverse saker över händerna i 10 år också så du har snustorra händer och det är sprickorna i händerna som är svarta?

Nej, bra, käft.

Jag är inte lika noga med att inte ha skit kvar på händerna, det visar på att man inte är rädd för att arbeta på riktigt. Och då det är skit I händerna och inte PÅ så är det nog inte så mycket med hygien att göra.

Sköt erat eget liv istället för att försöka lära en vuxen man hur man tvättar händer.

Muttley
27 maj 2012 ·

Emilius skrev:

tkd_rille skrev:

Emilius skrev:

Intelligens blir svårt att kräva av någon tjej överhuvudtaget, bra hygien är väl en självklarhet så det inte bör nämnas, humor kan vara bra att ha ja, men det är inte det MEST attraherande enligt mig.

Håller man på med bilar tillräckligt ofta så är händerna svarta även efter 3 tvättar,
det är en sån tjej jag är ute efter wink

Njä då får man ju ragga på universitet oftast om man vill ha en bildad.

Om du måste tvätta nävarna minst 3 gånger och de inte är smutsiga så rekommenderar jag dig att du köper ny tvål med kulor i. Jag är ALDRIG skitig efter att armarna varit helt svarta efter lite skruvande. Jag är sjukt noga med att inte ha olja och skit kvar.

Nu svävar vi iväg från ämnet som vanligt på den här hemsidan..
Och även så kommer det som vanligt in folk som ska lära mig en massa skit.

Jag vet hur en handtvätt fungerar, har du testat att spilla bensin och thinner och diverse saker över händerna i 10 år också så du har snustorra händer och det är sprickorna i händerna som är svarta?

Nej, bra, käft.

Jag är inte lika noga med att inte ha skit kvar på händerna, det visar på att man inte är rädd för att arbeta på riktigt. Och då det är skit I händerna och inte PÅ så är det nog inte så mycket med hygien att göra.

Sköt erat eget liv istället för att försöka lära en vuxen man hur man tvättar händer.

Nja tänkte du menade att de inte går att hitta en intelligent tös.   Sen tänkte jag på hur du inte kan tvätta händerna. smile.

Emilius Avstängd
27 maj 2012 · 1 714 Inlägg

tkd_rille skrev:

Emilius skrev:

tkd_rille skrev:

Njä då får man ju ragga på universitet oftast om man vill ha en bildad.

Om du måste tvätta nävarna minst 3 gånger och de inte är smutsiga så rekommenderar jag dig att du köper ny tvål med kulor i. Jag är ALDRIG skitig efter att armarna varit helt svarta efter lite skruvande. Jag är sjukt noga med att inte ha olja och skit kvar.

Nu svävar vi iväg från ämnet som vanligt på den här hemsidan..
Och även så kommer det som vanligt in folk som ska lära mig en massa skit.

Jag vet hur en handtvätt fungerar, har du testat att spilla bensin och thinner och diverse saker över händerna i 10 år också så du har snustorra händer och det är sprickorna i händerna som är svarta?

Nej, bra, käft.

Jag är inte lika noga med att inte ha skit kvar på händerna, det visar på att man inte är rädd för att arbeta på riktigt. Och då det är skit I händerna och inte PÅ så är det nog inte så mycket med hygien att göra.

Sköt erat eget liv istället för att försöka lära en vuxen man hur man tvättar händer.

Nja tänkte du menade att de inte går att hitta en intelligent tös.   Sen tänkte jag på hur du inte kan tvätta händerna. smile.

Intelligenta killar är inte heller så vanligt men det lockar inte mig på samma sätt..

Vad fan snackar du om?

OpelP1
27 maj 2012 · 1 412 Inlägg

tdk syftade väl på att du skrev att det är svårt att hitta smarta tjejer samtidigt som du inte klarar att tvätta händerna.

Men jag håller med dig emilius ändå, speciellt gammal smörja från t.ex en 50 år gammal motor kräver flera omgångar innan händerna är rena oavsett handrengörning.

Eric91
28 maj 2012 · 337 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Bröst. Nuff said!

Hahaha dagens wink

RD_87 Skrotsamlare
28 maj 2012 · 4 031 Inlägg

Den perfekta kvinnan är smart, men dummare än mig. Snygg, fast anställd, lagar bra mat, har en schysst hylla, är självständig, säger vad hon tycker & tänker, lagar bra mat osv....

Men det viktigaste är att hon kan få mig att skratta & kan mysa bort en hel regnig söndag. smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang