Vad är de mest attraherande på en tjej?

conlerc
28 maj 2012 · 102 Inlägg

RD_87 skrev:
Den perfekta kvinnan är smart, men dummare än mig. Snygg, fast anställd, lagar bra mat, har en schysst hylla, är självständig, säger vad hon tycker & tänker, lagar bra mat osv....

Men det viktigaste är att hon kan få mig att skratta & kan mysa bort en hel regnig söndag. smile

Att kunna laga mat verkar va viktigt ;D

Volvo 855R "Autotech steg 4" (1996)
Jensc
28 maj 2012 · 90 Inlägg

Tycker IcyEyes hade en bra definition på den perfekta kvinnan smile

RD_87 Skrotsamlare
28 maj 2012 · 4 031 Inlägg

conlerc skrev:

RD_87 skrev:
Den perfekta kvinnan är smart, men dummare än mig. Snygg, fast anställd, lagar bra mat, har en schysst hylla, är självständig, säger vad hon tycker & tänker, lagar bra mat osv....

Men det viktigaste är att hon kan få mig att skratta & kan mysa bort en hel regnig söndag. smile

Att kunna laga mat verkar va viktigt ;D

Helt livsviktigt! Jag har bara fyra krav, resten är önskemål. Körkort & matlagning är de enda av kraven jag tänker skriva ut här. wink

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
shidapu Herr
28 maj 2012 · 851 Inlägg

Skilnad på vad som är snyggt att se på och någon man vill leva med...

Ska jag ha en flicka måste hon vara Vegetarian, drogfri, och ha ett intresse, samt acceptera mina, gärna dela någon av mina hobbys... resten är bara manekyr, inget ett gym och och lite sund kost kan råda bot på ;P

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Noiseprojekt
28 maj 2012 · 1 523 Inlägg

shidapu skrev:
Skilnad på vad som är snyggt att se på och någon man vill leva med...

Ska jag ha en flicka måste hon vara Vegetarian, drogfri, och ha ett intresse, samt acceptera mina, gärna dela någon av mina hobbys... resten är bara manekyr, inget ett gym och och lite sund kost kan råda bot på ;P

Ne man vill ju inte somna brevid nån assminkad snygg brud och vakna upp brevid en skräcködla! big_smile

Drönirettab
28 maj 2012 · 21 761 Inlägg

Alltså får man hitta en som är skitdålig på att sminka sig, då somnar man bredvid en skräcködla och vaknar upp bredvid en snygging. wink

Noiseprojekt
28 maj 2012 · 1 523 Inlägg

Drönirettab skrev:
Alltså får man hitta en som är skitdålig på att sminka sig, då somnar man bredvid en skräcködla och vaknar upp bredvid en snygging. wink

Eller varför inte en tjej som är vacker utan smink!? wink

Drönirettab
28 maj 2012 · 21 761 Inlägg

Vacker utan spackel. Jo, ingen dum ide förstås. smile

ElTacoNacho
28 maj 2012 · 486 Inlägg

Kan dom tillaga fläsk & löksås + ägg och bacon rätt så har dom lagt ribban jääkligt högt lol

Kanelbullen
28 maj 2012 · 1 722 Inlägg

Noiseprojekt skrev:

shidapu skrev:
Skilnad på vad som är snyggt att se på och någon man vill leva med...

Ska jag ha en flicka måste hon vara Vegetarian, drogfri, och ha ett intresse, samt acceptera mina, gärna dela någon av mina hobbys... resten är bara manekyr, inget ett gym och och lite sund kost kan råda bot på ;P

Ne man vill ju inte somna brevid nån assminkad snygg brud och vakna upp brevid en skräcködla! big_smile

men jag har tänkt på om får vegetarianer ha oralsex big_smile ???? big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
RD_87 Skrotsamlare
29 maj 2012 · 4 031 Inlägg
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Backlundaren
29 maj 2012 · 314 Inlägg

Djupet i ögonen när man möter blicken är utan tvekan viktigast

IX ____________________________________
1 juni 2012 · 1 340 Inlägg

conlerc skrev:
Vad är de mest attraherande på en tjej?

följdfråga till dig conlerc, vad är det mest attraherande på en kille? wink

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
KBAragger
1 juni 2012 · 961 Inlägg

tuttar! men inte för stora bara smile max c och då spelar 'konsistensen'' stor roll, de får inte hänga eller så typ peka rakt ut big_smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Joppe_Johndeere StenkrossTomte
1 juni 2012 · 359 Inlägg

Att hon kör och dyrkar Volvo 240... ... Kanske därför jag är singel...värt att tänka på tongue

Senast redigerat av Joppe_Johndeere (1 juni 2012)

No turbo shit! Just Real Power!
Volvo 142 "V8" (1969)
Volvo 240 "The Chrome Edition" (1992)
mb_pucken
11 juni 2012 · 5 087 Inlägg

leendet, gärna smilegropar och fina ögon. resten är bara pluss i kanten:) får man önska mera så lite lagomt kraftig dvs inte onormalt smal utan ha former., kort, fasta bröst som inte är för stora. typ b kupa. en smal men fast och lagomt putande rumpa.

insidan får gärna vara ärlig och normal. gärna dela vissa intressen. sötblyg är gulligt. mysig helt enkelt.

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
JoXter
11 juni 2012 · 492 Inlägg

självständighet!

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
KBAragger
11 juni 2012 · 961 Inlägg

mb_pucken skrev:
leendet, gärna smilegropar och fina ögon. resten är bara pluss i kanten:) får man önska mera så lite lagomt kraftig dvs inte onormalt smal utan ha former., kort, fasta bröst som inte är för stora. typ b kupa. en smal men fast och lagomt putande rumpa.

insidan får gärna vara ärlig och normal. gärna dela vissa intressen. sötblyg är gulligt. mysig helt enkelt.

håller med i allt du skrev smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Tynnerstroem
11 juni 2012 · 345 Inlägg

Storleken på hennes förmögenhet.

RD_87 Skrotsamlare
12 juni 2012 · 4 031 Inlägg

Tynnerstroem skrev:
Storleken på hennes förmögenhet.

Där sa du nåt, det kan fanimej kompensera för nästan alla andra brister. Inte illaluktande & rik! big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang