Inför vallåkraträffen 2012! 18-19 augusti!

770_EVOLVE GREASEMONKEY
17 augusti 2012 · 822 Inlägg

Bj00rn skrev:

770_EVOLVE skrev:

Ekan_1 skrev:

nej det ska vara på vallåkra IP som alla andra år, men stenbrogården ska också vara ett alternativ

www.laget.se/VALLAKRAIF/News/2509939/Va … affen-2012

Finns det nån vägbeskrivning till detta område eller är det busenkelt att hitta till det ?? det är vanligt "tält" camping eller ? Stenbrogården tog ju 300:- pers, lite saftigt haha ..

Tänk på att det bara är en engångskostnad, sen kan man bo där hur många nätter man vill.
Dessutom är det en riktig camping med mat och frukostmöjligheter smile

Jag kommer bara var på campingen i knappt 10 timmar =P

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Fredde_M
17 augusti 2012 · 74 Inlägg

Då rullar man mot Vallåkra från Gävle med tre bilar!smile Jag & Legwind åker hans Mondeo som vi hunnit bli klara med, kommer att stå på Show & Shine, kom förbi å prata lite!

Christensson Laaaang
17 augusti 2012 · 320 Inlägg

Är det många som tänkt köra till Malmö raceway?

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
villon
17 augusti 2012 · 684 Inlägg

Bästa dagen för åskådare? Lördag eller Söndag? ser att programmet är mycket mer välfylld på söndag, så inte mycket uppvisningar på lördagen? Sen vissa år har ju folk åkt hem tidigt på söndag från utställning vilket är lite trist..

Bara undrar för allt som är på söndagen verkar ju inte vara på lördagen.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
WoozyDozz
17 augusti 2012 · 918 Inlägg

Nästan alla mina vänner ska bara supa så jag skiter i att dra ner :-)

xantia300
17 augusti 2012 · 26 Inlägg

Christensson skrev:
Är det många som tänkt köra till Malmö raceway?

Jo det verkar många som undrar kan vi kolla upp om det finns många som vill ner till malmö kan man ju försöka samla alla som vill ner o köra om det går

Citroën Xantia TCT "BMW M3 Släpte Vid 250 kmt" (1997)
AvGaseN
17 augusti 2012 · 160 Inlägg

Klart man kommer med Volvo S70R smile

Volvo S70R "Swedish gold" (1998)
Externos
17 augusti 2012 · 19 Inlägg

Ta det lugnt i och runt Helsingborg polisen kommer storsatsa. Man kan nästan tro det är fotboll.

polo_td
17 augusti 2012 · 563 Inlägg

Är det någon som är nere redan nu.
Skulle behöva lite information ev lite hjälp med en sak.
kontakta mig via PM i såfall.

Thomas

Volkswagen Golf GTI special "BERGCUP STEEL EDITION" (1983)
Volkswagen polo "Polo RS-D" (1993)
Wingren850
17 augusti 2012 · 203 Inlägg

Någon som kan informera om läget på campingplatserna? ser det fullt ut?smile

Christensson Laaaang
17 augusti 2012 · 320 Inlägg

xantia300 skrev:

Christensson skrev:
Är det många som tänkt köra till Malmö raceway?

Jo det verkar många som undrar kan vi kolla upp om det finns många som vill ner till malmö kan man ju försöka samla alla som vill ner o köra om det går

Okok ja det hade varit intressant.. isåfall kör jag direkt dit från Halmstad sen tillbaka till HBG senare på kvällen..

Någon frågade vilken dag som är bäst och jag tycker söndagen är bäst för utställningen och då lördagen för kvällsaktiviteterna!

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
WANTED
17 augusti 2012 · 613 Inlägg

HÖR UPP!!!
Det har varit stora frågetecken angående om campingen på Vallåkra Idrottsplats har lagt ner i och med att Mr. Östman dragit igång något eget strul på Raus... BILBYGGARCAMPINGEN PÅ IDROTTSPLATSEN ÄR IGÅNG SOM VANLIGT UNDER DENNA HELG!!! Inget annat. Östman tar 300:- / natt och skalle. Campingen tar 300:- / natt /bil (kan vara hur många som helst i bilen). Räkna på den enkla ekvationen och kom till Vallåkras camping istället smile Var snälla att sprida detta till de ni vet som ska ner till träffen i helgen!!
Tack! smile


Samling som vanligt på Vala Max parkering kl 20.00

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
FenixxLasse
17 augusti 2012 · 113 Inlägg

villon skrev:
Bästa dagen för åskådare? Lördag eller Söndag? ser att programmet är mycket mer välfylld på söndag, så inte mycket uppvisningar på lördagen? Sen vissa år har ju folk åkt hem tidigt på söndag från utställning vilket är lite trist..

Bara undrar för allt som är på söndagen verkar ju inte vara på lördagen.

Söndag!

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
WANTED
17 augusti 2012 · 613 Inlägg

FenixxLasse skrev:

villon skrev:
Bästa dagen för åskådare? Lördag eller Söndag? ser att programmet är mycket mer välfylld på söndag, så inte mycket uppvisningar på lördagen? Sen vissa år har ju folk åkt hem tidigt på söndag från utställning vilket är lite trist..

Bara undrar för allt som är på söndagen verkar ju inte vara på lördagen.

Söndag!

Söndag

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
streetdj
17 augusti 2012 · 163 Inlägg

Nismo_200sx skrev:
Vi får väll se tycker de säger dom varje år och än har dom inte lyckats...


Lägger upp en bild från hbg 2007

http://i2.photobucket.com/albums/y40/He … redij8.jpg

det är så här det brukar se ut i HBG :-)

vi få se om man behöver åka ner till http://www.srif.se/ oljehamnen Malmö

kanske blir bra i Helsingborg, fast dom planerar att ha poliser typ i varje gathörn :-)

har redan dåliga däck , inte roligt med flygande inspektion direkt när man kommer ner :-/

xantia300
17 augusti 2012 · 26 Inlägg

Christensson skrev:

xantia300 skrev:

Christensson skrev:
Är det många som tänkt köra till Malmö raceway?

Jo det verkar många som undrar kan vi kolla upp om det finns många som vill ner till malmö kan man ju försöka samla alla som vill ner o köra om det går

Okok ja det hade varit intressant.. isåfall kör jag direkt dit från Halmstad sen tillbaka till HBG senare på kvällen..

Någon frågade vilken dag som är bäst och jag tycker söndagen är bäst för utställningen och då lördagen för kvällsaktiviteterna!

Är ni många som kommer från halmstad i så fall är det ju bara att samla ihop en massa o köra ner

Citroën Xantia TCT "BMW M3 Släpte Vid 250 kmt" (1997)
Christensson Laaaang
17 augusti 2012 · 320 Inlägg

xantia300 skrev:

Christensson skrev:

xantia300 skrev:

Jo det verkar många som undrar kan vi kolla upp om det finns många som vill ner till malmö kan man ju försöka samla alla som vill ner o köra om det går

Okok ja det hade varit intressant.. isåfall kör jag direkt dit från Halmstad sen tillbaka till HBG senare på kvällen..

Någon frågade vilken dag som är bäst och jag tycker söndagen är bäst för utställningen och då lördagen för kvällsaktiviteterna!

Är ni många som kommer från halmstad i så fall är det ju bara att samla ihop en massa o köra ner

Tyvärr är de nog bara jag som kör just då.. men är mycket folk där nere redan nu.. får se vilka man kasnke får med sig smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
WIGGE_86
17 augusti 2012 · 92 Inlägg

Nån som kan skicka PM vart alla håller hus på fredagen (idag)?? Och gärna platser inför imon och tider. Hade varit schyst smile

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73
Volvo_Hird
17 augusti 2012 · 24 Inlägg

Vart finns gör de själv hallarna i stan då???

Volvo 940 Tdic "Breddad diesel" (1995)
Volvo V70 2,4D "D5" (2006)
Triple_X
17 augusti 2012 · 287 Inlägg

Får se om det blir både lördag och söndag... tongue

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang