HÖR UPP!!! Det har varit stora frågetecken angående om campingen på Vallåkra Idrottsplats har lagt ner i och med att Mr. Östman dragit igång något eget strul på Raus... BILBYGGARCAMPINGEN PÅ IDROTTSPLATSEN ÄR IGÅNG SOM VANLIGT UNDER DENNA HELG!!! Inget annat. Östman tar 300:- / natt och skalle. Campingen tar 300:- / natt /bil (kan vara hur många som helst i bilen). Räkna på den enkla ekvationen och kom till Vallåkras camping istället Var snälla att sprida detta till de ni vet som ska ner till träffen i helgen!! Tack!
Samling som vanligt på Vala Max parkering kl 20.00
Tack för riktigt goda nyheter, jag var lite osäker på detta då det inte fanns på hemsidan, men på en egen sida fanns det lite info, jag uppskattade denna camping 2005 ialf !
Jo det var ju väldigt dött kom precis hem från helsingborg det hely dött var lite race i Ängelholm men det var ju det ända hoppas det blir bättre imorgon....
Jag och några polare åker ner ikv, var är det allt kul kommer vara på kvällen? Är det hyllinge? Tacksam för svar
Väldigt mycket poliser, så kör lagligt när ni närmar er. Mycket radar osv. Ang platser blir det mer eller mindre över hela Helsingborg beroende på var farbror blå finns för tillfället. Hyllinge / Väla