Jävligt smidigt att lägga på samma dag som våran träff!!!!!!! Respekt löst!!!!!!!!!!!!!
Haha vilka tror ni att ni är? Tappar ni streetcred för att lite random folk vill träffas samma dagar som ni? Bu-Fucking-hu :'(
Det är ju inte direkt Elmia eller brostugan ni arrangerar. Sluta tro att ni är störst bäst och vackrast bara för att ni har en halvcool grön Saab i teamet.
Sen att folk startar egna träffar kan ju bero på att ni inte lyckas med att locka dit folk... Bara en spontan tanke liksom.
Om man säger att man bor inne i stockholms stad, har en bil som drar 2l milen, man är student och har inte så mycket pengar så åker man väll till de ställe som är närmare? Jävla skillnad på 2 mil fram och tillbaka och 7 mil?
Btw så har jag faktiskt ca3,7 mil till just den parkeringsplatsen och ca 1,4 mil till huddinges parkeringsplats
Bara för att det var du som skrev sådär så var jag tvungen att tjaffsa emot :d
Jag har pluggat i flera år men har ändå lyckats bygga en bil för 100000+ på ett år. Allt handlar om prioriteringar;) Och den drar 6,8L minuten om man gasar lite. Men det här är ingen snoppmätartävling så vi kan ju lägga ner den diskussionen. Mvh
Ja jag kan ta å kika ut lite. Men då får ni snälla pôjkar och flickor lägga ner pajkastningen som vart sen förra söndagen youknow. Flamewars hör hemma på flashback !
Bara det inte störtskurar på oss ute så kan de bli bra
Ja jag kan ta å kika ut lite. Men då får ni snälla pôjkar och flickor lägga ner pajkastningen som vart sen förra söndagen youknow. Flamewars hör hemma på flashback !
Bara det inte störtskurar på oss ute så kan de bli bra