Ahh, När är nästa? Hoppas på fler folk som börjar dyka upp, Kanske styra upp att vi drar å käkar å inte bara står där.. Vet inte om de lockar fler eller nå annat
Lätt avslaget och trist när det bara står tre grupper och stonefacear varandra......och vart var initiativtagaren till samlingen? Varför var denne inte där?
Kommer nog inte prioritera detta mera, utan droppa in om jag ändå har vägen förbi isåfall.
Lätt avslaget och trist när det bara står tre grupper och stonefacear varandra......och vart var initiativtagaren till samlingen? Varför var denne inte där?
Kommer nog inte prioritera detta mera, utan droppa in om jag ändå har vägen förbi isåfall.
Precis så de kändes i början, "Jaha, vart fan är skaparen"
Kunde tyvärr inte i Söndags pga rasat stödlager. Nu är det bytt och om deyt fortfarande håller efter helgens aktiviteter så dyker jag upp nästa söndag och terroriserar trakten:D
När jag var där sist tyckte jag folk var jävligt trevliga och pratsamma iaf. Alla är välkomna hos mig, jag hoppas det är ömsesidigt. Ses nästa gång!
Kunde tyvärr inte i Söndags pga rasat stödlager. Nu är det bytt och om deyt fortfarande håller efter helgens aktiviteter så dyker jag upp nästa söndag och terroriserar trakten:D
När jag var där sist tyckte jag folk var jävligt trevliga och pratsamma iaf. Alla är välkomna hos mig, jag hoppas det är ömsesidigt. Ses nästa gång!
Harru redan börnat sönder drivlinan magistern ?
Körde lite på strippen i Västerås förra helgen. Allt funka perfa men när jag skulle hem så klonkade det lite i golvet. Så jag plockade ner kardan och bytte lager och till ett förstärkt stödlagergummi.
Ja jag hade ett helt gaaaalet lagerras på vänster bak på audin nyss. Aldrig vart med om nått liknande. Hjulet satt i princip löst. Men snart så sitter bakvagnen på igen, bara invänta hjälpfjädrar till coilovers som jag passa på att fixa till.