Angående: Bilträff Huddinge gymnasie parkeringen jämna veckor!

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
1 juli 2012 · 1 342 Inlägg

Wtf? haha ok..

Audis in Scandinavia Crew
Gulo KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
2 juli 2012 · 51 Inlägg

NIKKELICIOUS kom fram och prata jag kanske är ful men jag bits inte wink

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!
Volkswagen Polo gti "Ginger Efter min mamma R.I.P" (2009)
Volkswagen Multivan "Boombox" (2018)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
2 juli 2012 · 1 342 Inlägg

Får fan göra de nästa gång haha, nu vet ja att ni inte dödar mig för jag e Norrlänning wink

Audis in Scandinavia Crew
Gulo KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
2 juli 2012 · 51 Inlägg

Jag skiter hur du ser ut vart du kommer i från eller vad du har för bil det som räknas är att man har trevlig wink ( vi är alla människor inte gudar tongue )

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!
Volkswagen Polo gti "Ginger Efter min mamma R.I.P" (2009)
Volkswagen Multivan "Boombox" (2018)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
2 juli 2012 · 1 342 Inlägg

Ahh, När är nästa? Hoppas på fler folk som börjar dyka upp, Kanske styra upp att vi drar å käkar å inte bara står där.. Vet inte om de lockar fler eller nå annat smile

Audis in Scandinavia Crew
Maxrace
2 juli 2012 · 44 Inlägg

Har många funderingar om vad man ska göra. Folk får gärna komma med förslag smile

// Max W
Chevrolet Corvette "C6 Z06" (2007)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
2 juli 2012 · 1 342 Inlägg

Har hållt i x-antal träffar med stora resultat i Bollnäs smile Är gärna på och styr upp om det finns intresse av fler! smile

Audis in Scandinavia Crew
TLO
3 juli 2012 · 1 062 Inlägg

Lätt avslaget och trist när det bara står tre grupper och stonefacear varandra......och vart var initiativtagaren till samlingen? Varför var denne inte där?

Kommer nog inte prioritera detta mera, utan droppa in om jag ändå har vägen förbi isåfall.

"You Go, we go!"
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
3 juli 2012 · 1 342 Inlägg

TLO skrev:
Lätt avslaget och trist när det bara står tre grupper och stonefacear varandra......och vart var initiativtagaren till samlingen? Varför var denne inte där?

Kommer nog inte prioritera detta mera, utan droppa in om jag ändå har vägen förbi isåfall.

Precis så de kändes i början, "Jaha, vart fan är skaparen"

Audis in Scandinavia Crew
BlauMes
3 juli 2012 · 1 801 Inlägg

Ja Maxrace vart var du? :-P En redig förklaring vill vi ha annars bär det iväg till galgbacken! ;-)

Saab 9-3 (2008)
Magistern Industritekniker
4 juli 2012 · 433 Inlägg

Kunde tyvärr inte i Söndags pga rasat stödlager. Nu är det bytt och om deyt fortfarande håller efter helgens aktiviteter så dyker jag upp nästa söndag och terroriserar trakten:D

När jag var där sist tyckte jag folk var jävligt trevliga och pratsamma iaf. Alla är välkomna hos mig, jag hoppas det är ömsesidigt. Ses nästa gång!

Volvo 940 B230 8v, 746WHp, 799WNm. 10.40, 222Km/h @402m LÄNK TILL PROJEKTTRÅD
Sponsorer: Mattssons Smides AB, Bakaxeldelar, L-M-R.se, Oljemagasinet.se
Volvo 940 Turbo "Våga Vägra 16V" (1995)
wadde Tryck och pys-åka
4 juli 2012 · 884 Inlägg

Magistern skrev:
Kunde tyvärr inte i Söndags pga rasat stödlager. Nu är det bytt och om deyt fortfarande håller efter helgens aktiviteter så dyker jag upp nästa söndag och terroriserar trakten:D

När jag var där sist tyckte jag folk var jävligt trevliga och pratsamma iaf. Alla är välkomna hos mig, jag hoppas det är ömsesidigt. Ses nästa gång!

Harru redan börnat sönder drivlinan magistern ? tongue

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
4 juli 2012 · 1 342 Inlägg

Måste ta mig en titt på 940n din Magistern, Fett rå! smile När kör vi nästa gång?

Audis in Scandinavia Crew
wadde Tryck och pys-åka
4 juli 2012 · 884 Inlägg

Kan högst rekomendera den volvon Nikke, roligare än alla vinterskåp-40 man ser hela tiden.
Både fin i lacken å snabb.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Magistern Industritekniker
4 juli 2012 · 433 Inlägg

wadde skrev:

Magistern skrev:
Kunde tyvärr inte i Söndags pga rasat stödlager. Nu är det bytt och om deyt fortfarande håller efter helgens aktiviteter så dyker jag upp nästa söndag och terroriserar trakten:D

När jag var där sist tyckte jag folk var jävligt trevliga och pratsamma iaf. Alla är välkomna hos mig, jag hoppas det är ömsesidigt. Ses nästa gång!

Harru redan börnat sönder drivlinan magistern ? tongue

Körde lite på strippen i Västerås förra helgen. Allt funka perfa men när jag skulle hem så klonkade det lite i golvet. Så jag plockade ner kardan och bytte lager och till ett förstärkt stödlagergummi.

Volvo 940 B230 8v, 746WHp, 799WNm. 10.40, 222Km/h @402m LÄNK TILL PROJEKTTRÅD
Sponsorer: Mattssons Smides AB, Bakaxeldelar, L-M-R.se, Oljemagasinet.se
Volvo 940 Turbo "Våga Vägra 16V" (1995)
Magistern Industritekniker
4 juli 2012 · 433 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Måste ta mig en titt på 940n din Magistern, Fett rå! smile När kör vi nästa gång?

Jag kommer nog dit nästa träff om ett par veckor, ska till utlandet så jag kommer inte kunna på nästa.

Volvo 940 B230 8v, 746WHp, 799WNm. 10.40, 222Km/h @402m LÄNK TILL PROJEKTTRÅD
Sponsorer: Mattssons Smides AB, Bakaxeldelar, L-M-R.se, Oljemagasinet.se
Volvo 940 Turbo "Våga Vägra 16V" (1995)
wadde Tryck och pys-åka
4 juli 2012 · 884 Inlägg

Ja jag hade ett helt gaaaalet lagerras på vänster bak på audin nyss. Aldrig vart med om nått liknande. Hjulet satt i princip löst. Men snart så sitter bakvagnen på igen, bara invänta hjälpfjädrar till coilovers som jag passa på att fixa till.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Magistern Industritekniker
4 juli 2012 · 433 Inlägg

wadde skrev:
Kan högst rekomendera den volvon Nikke, roligare än alla vinterskåp-40 man ser hela tiden.
Både fin i lacken å snabb.

cool Vette fan om den är så fin i lacken assåtongue Måste fan reconda den. Tyckte den såg förjävlig ut efter tvätt:D

Volvo 940 B230 8v, 746WHp, 799WNm. 10.40, 222Km/h @402m LÄNK TILL PROJEKTTRÅD
Sponsorer: Mattssons Smides AB, Bakaxeldelar, L-M-R.se, Oljemagasinet.se
Volvo 940 Turbo "Våga Vägra 16V" (1995)
Maxrace
5 juli 2012 · 44 Inlägg

Till ursäkt så fyllde jag år i söndags och var för bakfull för att ta mig ner smile

// Max W
Chevrolet Corvette "C6 Z06" (2007)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
14 juli 2012 · 1 342 Inlägg

Kör vi imorgon? smile Bilen nymappad å måste testas big_smile

Senast redigerat av NIKKELICIOUS (14 juli 2012)

Audis in Scandinavia Crew
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang