Update!
Mina bussningar från specialsvarv har kommit! Här är det monterat och klart.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149255/149255-35dbb28e0b5b7ed3ec9f61a60d65f93c.jpg]()
Jag har även lackat front, sidolister och bakre kofånger, är riktigt nöjd med det så jag slipper kromet:)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149255/149255-c866c47ed4dd404de8e739400cf7b0e2.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149255/149255-f7f1eebaca2d3b2131ac091f63ed5e66.jpg]()
Här är kopplingen monterad, fräckt!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149255/149255-9b9d3c54f40d78bde8717acbb30f1f43.jpg]()
Sen har jag äntligen stoppat i motorn (allt är inte inkopplat på bilen).
![https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149255/149255-877078dca1e8f5557987486a7601a321.jpg]()
Här är bild på mina växellådskuddar - HÅRDA!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149255/149255-8aaa4a29b3a27aa0f8dd65b0f01dfd12.jpg]()
Så här kommer en summering efter första provstart/provkörning.
Bilen startade utan några problem direkt. Lät den stå på tomgång ett tag och allt fungerade. Skulle testköra en runda o jävlar vad distingt kopplingen var och växelspaken var kort, stum och exakt - Perfekt. Efter en stunds körande började det låta som fan vid höger framhjul, där jag har bytat hjullager under projektet...mindre kul ska titta mer på det någon annan dag. Sen den andra och sista problem är skitdrygt. Halvljus positionsljus och bakljus fungerar inte för någon dum jävla anledning och jag lyckades inte hitta felet... Någon som har en ide på vad det kan vara?
Sen så fort jag öppnad oljelocket eller lossar oljestickan dör bilen?! Jag googlade det och många på BMW har detta "problem" då BMW har sluten vevhusventilation....låter konstigt med tydligen skulle det vara så, eller?
Komigen o svara nu! :DDDD