Richard Hammond (Top Gear) i svår olycka (450km/h) (uppdaterat)

Miklen
22 september 2006 ·

Phaetoon skrev:

Miklen skrev:
Blev lite lack när ja såg nyheten..Enlit BBC körde han i minst 300mph när olyckan inträffade allså minst 481,02km/h.. d e riktigt mycke..han har fått skallskador..hans tillstånd är fortfarande allvarligt men stabilt så d verkar ju som han kommer klara sig..Men som sagt..jävligt tråkigt sad

Nja... Enligt BBC så klarar bilen av att köra fortare än 300mph. De sa också att Hammond skulle försöka ta det brittiska land-hastighetsrekordet.
Den senaste nyheten är att läget förbättrats lite över natten.

D va inte på bbc ja såg d om 300mph d va nån annanstans.. men den ska ju va kapabel till 380mph eller nåt sånt har ja för mig ja såg..Skit samma egentligen fattar inte att han ens lever... men senast ja läste nåt så hade han fått "significant brain injuries" vilket väl är "betydande hjärnskador" å d låter ju inte så jättebra..men men sad

hedley Saaboholic
22 september 2006 · 3 129 Inlägg

Not Mr Hammond! Hoppas det går bra för honom och han återhämtar sig..inge kul för en sån personlighet att leva resten av livet som ett kolli i en sjuksäng eller rullstol..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
vikingpower King Of The Road
22 september 2006 · 154 Inlägg

Mycket tråkigt de som hänt hoppas verkligen han kommer tillbaka till rutan. såg på streetfire.net att dom startat en namn insamling för alla som tänker på honom. Och den ska dom maila till Hammond/top gear sen.

Borde inte vi göra nått liknande?

Dear Richard,

The forum members here at Streetfire.net just wanted to send you a quick message saying that we are all pulling for you and that our thoughts and prayers go out to you and your family. We, like all Top Gear fans, were shocked to hear of your accident and wish you a speedy recovery.

Eller vad säger du Chrizz eller nån som är bra på att formulera sig?????? skriv nått

Listan börjar här.

Lista : Henrik Olsson - Vikingpower

Senast redigerat av vikingpower (22 september 2006)

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Malmoe SSS -12
22 september 2006 · 3 217 Inlägg

Pär Öberg - Fuckface

Hur har det gått för honom ?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
dallelito med lem
22 september 2006 · 1 147 Inlägg

nån som vet nått nytt?

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
LifeMan
22 september 2006 · 17 Inlägg

• UPPDATERAT 4 (fredag): Richard är nu inte längre kvar på intensiven. Hans tillstånd har stabiliserats ytterligare.

_JoCCeV TVT Member
22 september 2006 · 377 Inlägg

fan va skönt då.. smile att han är på bättringsvägen!

Joakim Viitanen - _JoCCeV

Senast redigerat av _JoCCeV (22 september 2006)

Malmoe SSS -12
22 september 2006 · 3 217 Inlägg

LifeMan skrev:
• UPPDATERAT 4 (fredag): Richard är nu inte längre kvar på intensiven. Hans tillstånd har stabiliserats ytterligare.

Kylde till i hjärtat när jag först läste : Richard är nu inte längre kvar.... Men sen kom ju positiviteten tillbaka smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Nknn
22 september 2006 ·

vikingpower skrev:
Mycket tråkigt de som hänt hoppas verkligen han kommer tillbaka till rutan. såg på streetfire.net att dom startat en namn insamling för alla som tänker på honom. Och den ska dom maila till Hammond/top gear sen.

Borde inte vi göra nått liknande?

Dear Richard,

The forum members here at Streetfire.net just wanted to send you a quick message saying that we are all pulling for you and that our thoughts and prayers go out to you and your family. We, like all Top Gear fans, were shocked to hear of your accident and wish you a speedy recovery.

Eller vad säger du Chrizz eller nån som är bra på att formulera sig?????? skriv nått

Listan börjar här.

Lista : Henrik Olsson - Vikingpower

Kan du länka till den där listan på streetfire?

nvm, hittade den.

Senast redigerat av N0kan (22 september 2006)

Hee-Maan
23 september 2006 · 3 113 Inlägg

shit!alla bra programledarna dör iår? Steve Irwe och nu Hammond! sad
Hoppas verkligen att han klarar sig

Semper Fi
Holme
23 september 2006 · 1 417 Inlägg

Bra att han är på bättringsvägen.
Nu kanske detta låter kallt sagt, men ska man ändå dö, så är väl det där bästa sättet?
Jag hade nog föredragit att dö i 450km/h än att bara somna in i sängen.

Ta det med en nypa salt också, så jag inte blir hängt eller nått smile

laazy vorsprung durch teknik
26 september 2006 · 886 Inlägg

Verkar som han mår rätt ok nu....

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 59,00.html

dusty Living in the fastlane
26 september 2006 · 2 616 Inlägg

läste att han ville sända de på tv nu

Darkie dARKiE
27 september 2006 · 5 031 Inlägg

tur han fixa det ialf.. min idol förfan! smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
dusty Living in the fastlane
27 september 2006 · 2 616 Inlägg

personligen är jeremy favoriten men top gear är inte top gear utan alla tre det är tre olika stilar som krockar och blir en kalasmix big_smile

Flash Modo-fan från början till slut
28 september 2006 · 330 Inlägg

dusty skrev:
personligen är jeremy favoriten men top gear är inte top gear utan alla tre det är tre olika stilar som krockar och blir en kalasmix big_smile

håller med...hoppas han klarar sig utan bestående men så att man får se honom i top gear igen

Stolt far till Freddy 18/12-08
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang