Angående: cabträff

dini_
1 juli 2012 · 99 Inlägg

Sorry grabbar jag sket i komma för orkade inte köra ensam ingen ville hänga med..hoppas ni haft kul...

Trod
1 juli 2012 · 205 Inlägg

Tack för idag, hoppas på bättre uppslutning nästa gång.
tack till Grand_voyager som körde från norrköping endast för denna cab runda ;-)

/Tobbe
SLK 55 AMG
Clintan66
2 juli 2012 · 2 011 Inlägg

Hade ingen aning om detta, men runda är alltid kul. I och för sig har jag ingen cab heller. Men har taklucka smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
2 juli 2012 · 419 Inlägg

Jag gick in och sökte och fick upp detta och hängde på så det va flera flugor på smällen.....

Men jag missade Bernstorp tyvärr.... Men kvällen blev ganska blöt här med....  ;-)

Åkte ner för att kolla på sportbilseventet i Karlskrona och hamnade hemma hos bror min nära lund och det har varit trevligt på alla sätt och vis....

Nu e det bilbesiktning i Lund innan jag o grabben brummar hem igen på efterm.



Försök att boka ngt till nästa säsång en riktig cab-Cruising skulle säkert kunna annordnas för när vi åkte så dök det upp ett antal cabbar som hängde på en bit.....

Må gott vänner så hörs vi på nätet....

Junior hälsar till Morgan... Låt han se Juniors bilder..

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
2 juli 2012 · 419 Inlägg

Synd att du inte hängde på för det va mkt brummande och trevligt och glassen smakade superbt som den gjorde för 20 år sedan i Bjärred......
Nästa år i slutet på v-22 då kommer vi hem från Monaco och kommer säkert att kolla intresse om Cruisingen igen..

dini_ skrev:
Sorry grabbar jag sket i komma för orkade inte köra ensam ingen ville hänga med..hoppas ni haft kul...

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
2 juli 2012 · 419 Inlägg

Just det.....

V 20-22 nästa år i slutet på maj kommer jag att åka ner till Monaco någon som e på hugget o följa med !!!!!

Kommer att göra förfrågan till flera och jag lovar det kommer att bli årets höjdpunkt...

Dels Formel-1 och målgång för Gumball3000 i Monaco.

Men jag glömde skriva det bästa av allt att startgriden för dom kommer att va i Copenhagen med resa över bron över till Sveriges tråkiga E-4:a upp till Stockholm-Helsinki-St:Petersburg-Riga-Warshawa-Wien-Monaco.

Hör av er om intresse finns för en riktig cab-cruising......

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
27 augusti 2012 · 419 Inlägg

Nu är jag nere igen....

Intresset är stort för en cruising kväll eller för en trevlig fredagkväll i Helsingborg/Hyllinge lockar väldigt mkt.....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
22 april 2013 · 419 Inlägg

Pöjkar jag hittade tråden .....!!

Då vill jag säga att jag är nere igen på Torsdag den 16:maj och kan ni eller jag styra upp någon cruising eller något annat roligt igen som vi gjorde förra året det va ganska trevligt....

Kan ju säga att jag e jävligt sugen på Lucys i Lödde faktiskt.... wink

Fyll på jag hänger på allt..... Ja ska vi köra till Thailand så e det inga problem bara väntar på nästa äventyr....!!

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
seth_enslow
22 april 2013 · 81 Inlägg

Detta låter skoj. 16 Maj är bra uppvärmning inför gumball. smile
Jag är på. Spelar ingen roll var heller men skåne har fina kustvägar. Kan vara nice att köra förbi västra hamnen i Malmö eller bjärred, lomma och där omkring.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
22 april 2013 · 419 Inlägg

seth_enslow skrev:
Detta låter skoj. 16 Maj är bra uppvärmning inför gumball. smile
Jag är på. Spelar ingen roll var heller men skåne har fina kustvägar. Kan vara nice att köra förbi västra hamnen i Malmö eller bjärred, lomma och där omkring.

Vi åkte från Landskrona och kustvägarna ner mot bjärred och det är helt okey förra året....
Skulle va kul att åka upp till Halmstad / Båstad men för tidigt på säsången tror jag(inget lättklätt ännu)...

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
seth_enslow
22 april 2013 · 81 Inlägg

Grand_voyager skrev:

seth_enslow skrev:
Detta låter skoj. 16 Maj är bra uppvärmning inför gumball. smile
Jag är på. Spelar ingen roll var heller men skåne har fina kustvägar. Kan vara nice att köra förbi västra hamnen i Malmö eller bjärred, lomma och där omkring.

Vi åkte från Landskrona och kustvägarna ner mot bjärred och det är helt okey förra året....
Skulle va kul att åka upp till Halmstad / Båstad men för tidigt på säsången tror jag(inget lättklätt ännu)...

Haha, jag förstår hur du tänker. Säsongen ligger framför oss. Det finns mycket att SE fram emot. smile
Tennisveckorna är ju också ett litet cab/sportbilsmecka.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
3 juni 2013 · 419 Inlägg

Goa vänner kommer ner till onsdagkväll och skulle va gott med en cruising glass igen har ju bara varit hemma knappt en vecka och fick nbjudan på en släkt träff som skall avverkas på lördag så någon cruising skulle va kul utmed havet häng på alla som kan.
Kort om tid men jag kommer ner skriv bara så uppdaterar vi.
Väl mött igen gott folk...

Junior älskar ju att åka bil...

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
28 juli 2013 · 419 Inlägg

Trevliga vänner nu kommer ju Vallåkra på linjen och det tänkte jag besöka då e det väl söndagen som kliar mest på högerfoten men jag tänkte komma ner på torsdagkväll och hinna med lite cruising för jag har beställt finvädret och det ska ju hålla i sig hele den helgen....
Någon som är på hör av sig med ett pm eller hojte till....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang