Väntelistan som automatiskt skickar ut SMS har fixat en tid åt mig varje gång jag provat.
Dock har jag inte varit nog snabb att svara alla gånger, är en kvart eller något man har på sig att bekräfta :p
Hmm, måste man aktivera det någonstans? *missat helt*
Finns det ingen tid inom ett visst antal dagar på stationen man sökt så kommer det upp som alternativ en bit ner på sidan där man kan klicka för att sedan komma till sidan om väntelistan, så har ja för mig de va senast ja använde det iaf :p
Jepp! Stämmer bra. Har funkat klockrent för mig flera gånger. Alltid fått tid inom 1-3 dagar.
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Varför vänta till sista sekunden innan man beställer tid. man vet att man ska besikta. Är man ute i god tid så slipper man krångla
ja för min del som har flera bilar..som helst vill krångla samtidigt hehe..så är det många av å på ställningar osv..bygger om å har mig....blir alltid sista sek innan körförbud eller en vecka med körförbud man puttrar runt.
När jag bokade min tid för ett tag sen var det också två månader väntetid nästan.. Men boka första bästa tid och sen när du loggar in på deras websida lite då o då får du upp avbokade tider och sånt och då brukar man få en tid inom ett par dagar om man är snabb och tittar ofta..
Några gånger har ja ringt runt till bilverkstäder som har stående tider, dvs dom har ett antal tider bokade per vecka ständigt, har fått tag på tider så några gånger också
jag körde till en drop in besiktning i Ängelholm, funkade klockrent, kostade 100:- mer, men va fan, bilen hade körförbud tills den var kollad, så klart det var värt det i stället för att vänta på en cp tid
annars har ju många bilmekare fasta tider på bilbesiktning, tex alla onsdar mellan 1000-1200 kan de köra och kolla din bil, kostar oxå lite mer, men då kollar de biler först så den skall gå igenom
aldrig haft några problem brukar högst få vänta 3-4dagar på tid
men man får kolla varje morgon för finns det inga tider på kvällen så på morgonen finns det ett antal men det gäller att vara på snabbt ingen mening att sova till 12 och klaga på att det inte finns några tider
visst kan det skilja från ställe till ställe jag har fördelen att jag har 2st bes stationer här i örebro 1st i karlskoga 1st i hallsberg och sen en i arboga så man har en hel del olika att välja på
men vid rätt tidpunkter är chansen stor att man hittar en tid