Söker en Audi!

PeppeVectra Peppe Vectra
22 september 2006 · 1 076 Inlägg

Tjena.

Söker en Audi 80. Svart av mellan 90-94 års modell som visstades på väg 21 mellan Perstorp och Tyringe i skåne mellan 14.00 och 14.30 igår Torsdag den 21/9-06.

Någon som känner någon med en sådan här bil som varit på den angivna platsen vid denna tiden
är ni MER än välkommna att kontakta mig!

Bra information kan belönas.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
Fredrik.Gustavsson
22 september 2006 · 2 123 Inlägg

Varför vill du veta det ? :smile
Är lite nyfiken bara ^^

PeppeVectra Peppe Vectra
23 september 2006 · 1 076 Inlägg

Den bilen kostade mig å företaget lite pengar.
Kan man inte köra bil har man inget på vägarna att göra.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
LocKtar Herr
23 september 2006 · 1 722 Inlägg

Lucifer84 skrev:
Den bilen kostade mig å företaget lite pengar.
Kan man inte köra bil har man inget på vägarna att göra.

Mer info! va hände?!!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
PeppeVectra Peppe Vectra
25 september 2006 · 1 076 Inlägg

Bilen i fråga körde ut från en rastplats 50 meter framför mig å mina 59 ton på 90 vägen utan att ens fundera på varför de sitter speglar på sidorna av bilen.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
jao_joo
25 september 2006 · 244 Inlägg

låter som om någon ska ha lite pisk wink
jag tycker det är lite omtumlande när någon gör så när man kommer i 200 och sitter på 200 kg...
btw... blev det någon skada på lastbil/bil eller va det lasten som inte klara sig?

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa
PeppeVectra Peppe Vectra
25 september 2006 · 1 076 Inlägg

Däck, last och lossningstid för 1 lastbilsförare och 2 truckförare.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
jao_joo
25 september 2006 · 244 Inlägg

sicket stolpskott... du skulle nästan skitit i å bromsa...
i mina hemtrakter hände det en grej för några år sen... det var en personbil som körde om en lastbil... sen i en uppförsbacke bromsar han ner till 30-40 och lastbilen får göra samma sak...
bilen gasar upp igen och lastbilen hakar på... sen i nästa uppförsbacke upprepas samma sak igen... uppförsbacken därefter hände samma sak igen... dock men en annan utgång... lastbilen bromsa inte, lastbilschauffören vann i rätten!

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa
PeppeVectra Peppe Vectra
27 september 2006 · 1 076 Inlägg

ja de hade jag också gjort men jag hade inte kunnat tjäna några pengar på ett par dagar.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
jao_joo
28 september 2006 · 244 Inlägg

Personligen har jag aldrig varit med om att en trucker har stört min framfart på vägarna... snarare tvärtom... ¨så när jag hör talas om folk som jävlas med dem blir jag så jävla förbannad...

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa
Ckosworth Mr
30 september 2006 · 607 Inlägg

Jag hade tryckt fanskapet av vägen ja sad eller prövat att köra om, och om de var för trångt trängt han lite...

Jävla stolpskott de finns upplevt detta många ggr när jag legat ute på vägarna sad tyvärr

Ursäkta språket

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
Agazzie Inget liv utan Quattro
30 september 2006 · 116 Inlägg

den siste idioten är inte född än tyvärr

jao_joo
1 oktober 2006 · 244 Inlägg

den grabben stod inte först i kön när de dela ut intelligensen, står inte med på nobelkommiténs mailinglista, har inte riktigt alla indianer i kanoten... finns många sätt att säga det på... tongue

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa
PeppeVectra Peppe Vectra
2 oktober 2006 · 1 076 Inlägg

Ckosworth skrev:
Jag hade tryckt fanskapet av vägen ja sad eller prövat att köra om, och om de var för trångt trängt han lite...

Jävla stolpskott de finns upplevt detta många ggr när jag legat ute på vägarna sad tyvärr

Ursäkta språket

vajjer räcke....

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
aluiro Kör Audi
6 oktober 2006 · 22 Inlägg

Man blir riktigt less på att höra om folk som drygar mot yrkesscaufförer.. speciellt lastbilar. De gör ju alltid ett bra jobb på vägen, håller undan om de har möjlighet och är alltid trevliga.

Förresten så kör jag en röd Audi Coupé.. så det var inte jag.

Senast redigerat av aluiro (6 oktober 2006)

Ska det vara svart huv, så ska det vara äkta kolfiber. Inte imitation med mattsvart färg.
PeppeVectra Peppe Vectra
6 oktober 2006 · 1 076 Inlägg

haha tur för dig. fick räkningen ida.... femsiffrigt.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang