5242
Sök

BMW e46 99, stereo med lilla navi.

1 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
Hej tänkte kolla med allt folk om det finns någon kunnig ang mina problem. Det är nämligen så att jag hade tänkt byta ut stereon från originalet till en hillman, men problemet är att i originalet sitter det en "stickkontakt" som är 1cm hög och 2cm bred ungefär, den är blå. Någon som vet ifall det finns adapter till en sån? Med vänlig hälsning, kb

2 035 Inlägg
25 juni 2012
BMWkribba skrev:
Hej tänkte kolla med allt folk om det finns någon kunnig ang mina problem. Det är nämligen så att jag hade tänkt byta ut stereon från originalet till en hillman, men problemet är att i originalet sitter det en "stickkontakt" som är 1cm hög och 2cm bred ungefär, den är blå. Någon som vet ifall det finns adapter till en sån? Med vänlig hälsning, kb

Hehe rolig beskrivning utav kontakten tongue

Ta kontakt med någon kunnig bilstereobutik så hjälper dem dig nog.

Biljudsveteran sen 1984!

16 197 Inlägg
25 juni 2012
BMWkribba skrev:

kan säga att du kommer få sämre kvalite på ljudet om du byter,

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök