Sen var det upp på liften för byte av bladfjädrar och bygge av avgassystem. Fjädrarna sitter fint! Hotchkis is the shit! Bilder kommer då någon glömde kameran hemma
Har hunnit med att vara hos Besikta och blivit fotad för Bilsport.
Fick 2st 2:or Glapp i spindelled (det var någon som glömde fetta den) och anliggande broms fram båda sidor. Insåg att jag hade glömt justera dom nya bromsgrejorna...
På väg till besiktningen började den gå som en potta skit... Helevete! Det visade sig vara en trasig tändkabel.
Så här står den hemma på gården efter en liten provtur. Mycket kvar men nu går den på alla 8 i alla fall.
Har faktiskt meckat lite med bilen... å kört lite med. Wheels & Wings i Falkenberg gick ganska smärtfritt. Ett par kvällsrundor på stan satt fint med
Ikväll skulle jag "bara" justera hjulvinklar efter instruktioner av Kromgrill. Vänster sida gick fint, passade även på att byta fettkoppor. Sen skulle jag lossa höger sida.. PANG... Bultjäveln gick av! Jaja summit har nya Kromgrill erbjöd sig att låna ut en för att rädda helgens aktiviteter Tack! Nu får vi se om jag får loss skiten utan tigersåg...