Hehe jo det gör ju rätt ont, Men har trevligt sällskap på sjukan iaf 2 äldre damer så vi pratar en del ju..
Nja 740 tror jag inte tänkte mer på en riktig fast de går väl bara i 30.. Det räcker
30? näää köp en tic de har 200 hästar då lär det gå undan i din tank. då lär grisarna flyga i strimlor bakom dig nämen jäkligt synd att det gick så jag tycker fan att du borde satsa på volvo när du kommer ut. jag kan garantera dig att du kommer inte att bli missnöjd
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Hehe jo det gör ju rätt ont, Men har trevligt sällskap på sjukan iaf 2 äldre damer så vi pratar en del ju..
Nja 740 tror jag inte tänkte mer på en riktig fast de går väl bara i 30.. Det räcker
30? näää köp en tic de har 200 hästar då lär det gå undan i din tank. då lär grisarna flyga i strimlor bakom dig nämen jäkligt synd att det gick så jag tycker fan att du borde satsa på volvo när du kommer ut. jag kan garantera dig att du kommer inte att bli missnöjd
*Host* Audi *Host*
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
*Host* Audi *Host*
en audi med en åtta i hade inte varit fel heller
fast bland det fräckaste han kan köpa är en gammal diesel, en sån utan partikelfilter och trimma lite grann då lär det spruta sot om bilen så satans fräckt!
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Jo, men den verkade lite suspekt billig bara. Fast å andra sidan är det ju en Saab, så jag vet inte. Dem sägs ju vara billiga. Kan inte mycket om Saab tyvärr!