jo jag har funderar lite på det också! men jag har kollat så ingen verkar vara glapp i? man kanske ska testa att ta upp alla igen o skala av o sätta på det igen? kanske hjälper?
Ja det är väl bara och prova du har ju inget att förlora direkt
får testa det då! tack
oh shit glömde en vikigt del sättesvärmern och alla dom andra knapparna brevid blinkar också i takt med instrumenthuset
Kan även vara generatorn som laddar för lite, på min vw som ja köpte så höll de på blinka hela instrumentpanelen sen när generatorn blev bytt har jag inte märkt av några blinkningar.
Följ framstegen på 242 t5 bygget här: 242 T5 Driftingbil på gata
Samarbetspartners:
L-M-R.se l Spacer.se l MKMotorsport.se l Klracing.se
Kan även vara generatorn som laddar för lite, på min vw som ja köpte så höll de på blinka hela instrumentpanelen sen när generatorn blev bytt har jag inte märkt av några blinkningar.
Okej finns det någon sett att felsöka detta eller ?
och vart kan man köpa generatorer?
du får mäta med multimeter, jag tror att generatorn ska ladda 14.4 V eller bara 14 V är inte helt hundra!
och vart kan man köpa generatorer?
du får mäta med multimeter, jag tror att generatorn ska ladda 14.4 V eller bara 14 V är inte helt hundra!
och om det då droppar när det börjar blinka så är det generatorn eller?
kanske också ska nämna att tändningslåset går inte automatiskt till "2:an" utan man får själv dra den lite nätt ditt annars funkar inte elen som det ska, Kan de ha med de också eller?
kanske också ska nämna att tändningslåset går inte automatiskt till "2:an" utan man får själv dra den lite nätt ditt annars funkar inte elen som det ska, Kan de ha med de också eller?