Bakhögtalare i s6 plus

EmpaHEHE
29 juni 2012 · 8 Inlägg

Tjo!

Har monterat in annan stereo i den å får bara ljud i framhögtalare + diskanter och bara diskanterna bak, inte i högtalarna..roll Måste man ha ngn slags iso kablage med förstärkare å grejer för å få de bakre igång?
Kollade efter en en ISO-kontakt å de finns de för akriv bose system och infinity system??lol

it_mutt Avstängd
29 juni 2012 · 10 388 Inlägg

Mnja, du har antagligen "aktiva högtalare", så du behöver antagligen, just som du säger, ett adapterkablage för "vanlig stereoiso"->Audi

Vågar inte säga vilket ljudsystem du har i kärran, men, har du kvar originalstereon? Isf står det säkert på den smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
EmpaHEHE
29 juni 2012 · 8 Inlägg

Nje fick som inte med orginalspelaren när jag köpte bilen... hittar bara 2 kontakter bakom stereon iaf, sett att vissa har en gul liten kontakt som är till dom bakre men hittar ingen på min hmm

it_mutt Avstängd
29 juni 2012 · 10 388 Inlägg

Ett alternativ kan vara; kolla baksidan av högtalaren om du kommer åt utan allt för mycket jävulskap...Nokia eller Bose ? smile

Alternativet är ju givetvis att dra nya kablar om man ändå har nere dörrsidorna dock smile

Senast redigerat av it_mutt (29 juni 2012)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
EmpaHEHE
30 juni 2012 · 8 Inlägg

aa pracis smile går i tankarna å byta ut alla i dörrarna, men ack så jobbigt å dra nya kablar, men de lär de ju vara värt smile!

SimonFlygare
30 juni 2012 · 269 Inlägg

Sitter det original förstärkare i den så behöver du en speciell kontakt för att få ström till den och då ska bakhögtalarna fungera, hade samma problem i min 2,7a när jag satte i en Alpinare

Senast redigerat av SimonFlygare (30 juni 2012)

Jonnsard
30 juni 2012 · 458 Inlägg

PC9-404 skall den heta, skall finnas i de flesta välsorterade bilsterobutiker.

Mvh John

BMW E46 330Ci Clubsport "Individual" (2002)
it_mutt Avstängd
1 juli 2012 · 10 388 Inlägg

Säker på att det inte är 401?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
EmpaHEHE
1 juli 2012 · 8 Inlägg

De sägs vara 401an... smile men jag vet inte, har ingen liknande kontakt som passar den röda sockeln i bilen iaf, har sök igenom rubbet men hittar ingen smile

Vad har du för ISO kabel i gambilen Raggo?

SimonFlygare
1 juli 2012 · 269 Inlägg

Jag har ISO PC9-401 i min 2,7a

EmpaHEHE
1 juli 2012 · 8 Inlägg

okey :b de sägs att den oxå ska vara i min, men jag har ju ingen iso i bilen som passar den dära feta röda?!

PS, tog upp främre högtalarna å såg de var nokia, blir å skicka order efter nya! ngn som vet tummen på dom? 5.25? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang