Om ni kör från Jonköping kl: 06.00 kan jag tänka mig att vi kör från Göteborg kl; 04.00 så är vi i god tid i Jping innan 06.00 så vi kan ta en kafe pause innan vi kör vidare från Jping till Etuna eller hur?
Senast redigerat av alain (9 juli 2012)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Om ni kör från Jonköping kl: 06.00 kan jag tänka mig att vi kör från Göteborg kl; 04.00 så är vi i god tid i Jping innan 06.00 så vi kan ta en kafe pause innan vi kör vidare från Jping till Etuna eller hur?
Låter som en kanon plan :-)
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Låter som en bra idé, ska uppdatera förstainlägget!
lir det stopp i E-tuna för tvätt av bil om man vill det denna gången med?
Absolut! Hoppas bara att folk har tålamod och orkar vänta den extra stund det tar för oss som ska tvätta. Det gick ju riktigt smidigt förra gången så borde inte vara nått problem tycker jag
Tyckte det gick bra med. Var skönt att få sträcka på sig lite så man inte kom in på området och var stel som en gammal gubbe. hehe. Får se till så jag har med mig tvätt sakerna i bilen då.
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!