VIKTIG INFORMATION: EFTERSOM TRÄFFEN BLEV STÖRRE ÄN VAD VI SJÄLVA TRODDE MÅSTE VI BYTA PLATS FÖR TRÄFFEN. DEN NYA PLATSEN FÖR TRÄFFEN ÄR: IKEA BÄCKEBOL Transportgatan 23 422 46 Hisings Backa :: SPRID DETTA! O.B.S VIKTIG INFORMATION!
VIKTIG INFORMATION: EFTERSOM TRÄFFEN BLEV STÖRRE ÄN VAD VI SJÄLVA TRODDE MÅSTE VI BYTA PLATS FÖR TRÄFFEN. DEN NYA PLATSEN FÖR TRÄFFEN ÄR: IKEA BÄCKEBOL Transportgatan 23 422 46 Hisings Backa :: SPRID DETTA! O.B.S VIKTIG INFORMATION!
Kan ju vara bra att editera det första innlägget så det inte står willys där i början. blev väldigt förvirrande när det först står willys först i inlägget, sen på adress står det ikea bäckebol. sen pratar någon om jula.
Får se hur det blir om man tittar förbi för att se lite trevliga bilar. Bra initiativ.
Ska på road tripp imorgon ner till Malmö och vidare upp till Göteborg så jag kommer nog förbi! Ska bli skoj att se vad ni har att bjuda på jämfört med här i Stockholm!
Nu får Garaget ta vara på denna träffen! Otroligt dött i denna tråd!
Över 600 anmälda nu!
P
Håller med.. Passa på att bjuda in lite olika företag.. BRA jobbat tycker jag att få till det här. Tycker det är så trist man inte kan komma. Jag är långt ner i Skåne då tyvärr.