Nä men det finns ju en del original styling, kjolpaket och "feta fälgar"(16-17" var stort en gång i tiden ) Sen finns det några eftermarknads kjolpaket med som jag ryser vid tanken på. Följer sällan nån av bilens linjer.
Ja jo i och för sig. Men med styling så tänker ju inte jag bara vita blinkers o vita bakljus. Utan mer kjolpaket, fet lack osv. Helst egendesignat så man inte har samma som alla andra har
Nä men det finns ju en del original styling, kjolpaket och "feta fälgar"(16-17" var stort en gång i tiden ) Sen finns det några eftermarknads kjolpaket med som jag ryser vid tanken på. Följer sällan nån av bilens linjer.
Ja jo i och för sig. Men med styling så tänker ju inte jag bara vita blinkers o vita bakljus. Utan mer kjolpaket, fet lack osv. Helst egendesignat så man inte har samma som alla andra har
Vita blinkers och bakljus fanns aldrig original till 740
Nä det ser inte ett jävlaste dugg bra ut. Däremot så ser din 740 bra ut som den är om du monterar vita blinkers, byter fälgar och sänker den lite. Mer behövs inte. Slit ur den där vidriga överdragsklädseln och pedalerna och montera ist Original R-sport överdrag. Då kommer den se clean och bra ut enligt mig iaf.
Det kanske inte var den bästa strålkastaren jag hittade. Den skulle vara till Audi så det blev en missbildad form
Enligt din åsikt ang. min bil: ______________________
Vita blinkers: föredrar original Fälgbyte: Har redan nya aluminiumfälgar Sänka: Aldrig, man åker skönare i en hög bil Överdragsklädsel: Nja, rött är cleanare i en bil som är röd. Pedalerna: Aluminium
/Mike_87
om du föredrar original blinkers så skulle det ju se ännu fulare ut med styling strålkastare och original blinkers:P
Jag föredrar original blinkers till original-look. Hade det varit stylinglampor hade jag givetvis velat ha klarglas blinkers och då hade glaset varit genomskinligt.
Jag tror inte han menade att bilden var dåligt gjord utan hur fult det är med DRL lyktor på en 740! Och jag håller med honom, det ser verkligen förjävligt ut.
Det finns en anledning till att det inte tillverkas sådan styling till volvo 740. Need For Speed stuk med kjolpaket, vingar, led lampor m.m. är inte snyggt på en gammal Volvo 740 och det finns ingen marknad för det. Förmodligen därför företagen inte tillverkar sådana delar.
Jag tror inte han menade att bilden var dåligt gjord utan hur fult det är med DRL lyktor på en 740! Och jag håller med honom, det ser verkligen förjävligt ut.
Det finns en anledning till att det inte tillverkas sådan styling till volvo 740. Need For Speed stuk med kjolpaket, vingar, led lampor m.m. är inte snyggt på en gammal Volvo 740 och det finns ingen marknad för det. Förmodligen därför företagen inte tillverkar sådana delar.
Jag är villig att hålla med dig. Det ÄR inte snyggt med DRL på 740/240/940 och många andra modeller och märken
Jag har aldrig sett någon bil där det sett bra ut med eftermonterade DRL
Håller med fullständigt och faktum kvarstår, finns det ingen marknad för det så kommer ingen att börja tillverka grejer heller. Förstår inte varför tråden lever ö h t.