Hitta front till Evo 4?

Jaysx SupeR
26 september 2006 · 106 Inlägg

Tja nån som vet något företag som säljer nya, styling eller orginal fronter passande till Evo 4?
Och gärna andra delar till EVo.?

Jätte tacksam för svar, mvh Victor

-red lights-
LillNaisarn
26 september 2006 ·

Jaysx skrev:
Tja nån som vet något företag som säljer nya, styling eller orginal fronter passande till Evo 4?
Och gärna andra delar till EVo.?

Jätte tacksam för svar, mvh Victor

finns en kille på blocket som säljer en uppsjöa av kjolpaket vingar , speglar mm till EVO... kolla dära till och börja med...?

Zapper
26 september 2006 · 49 Inlägg

eftersom att evon inte såldes i sverige förrens version 6 så frå du nog kolla utomlands som i japan å england där dessa bilar är populära. www.takakaira.co.jp är en bra japans sida där de mesta finns. kostar ju tyvärr en del att beställa ifrån japan dock men de går säkert lösa.

Jaysx SupeR
26 september 2006 · 106 Inlägg

Okej, tack. Kikar lite, får väll se om man kan hitta nått..
Tycker de borde finnas nån återförsäljare i sverige som tar in kitt till evo 4 men kanske inte..

-red lights-
Zapper
26 september 2006 · 49 Inlägg

jo men annars när du väl har hittat ett kit som du gillar så kontaktar du några svenska företag å frågar om de kan hjälpa dig att få hem det. så gjorde jag när jag beställde mitt kjolpaket från usa. fanns inga i sverige så jag hittade ertt i usa. kontaktade dalhems och de skötte allt åt mig. smidigt som tusan med tanke på att de kan va lite klurigt ibland.

jsonracing
11 september 2009 · 95 Inlägg

Såg att det finns en evo4 front till salu på blocket. värt att kolla

Ska man få lite stük på skiten får man riskera lite skrap
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang