Eftersnack: Västeråsträffen 21/7

Robb1n
22 juli 2012 · 22 Inlägg

Väldigt lyckad träff, Ass många läckra bilar så man tappade hackan lite då o då, och min fick lite egna ide'er smile

wadde Tryck och pys-åka
22 juli 2012 · 884 Inlägg

Robb1n skrev:
Väldigt lyckad träff, Ass många läckra bilar så man tappade hackan lite då o då, och min fick lite egna ide'er smile

Inte lätt att hålla i alla hackor alla gånger.
Förlåt, men det vart dagens garv faktiskt tongue

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
juhaaan
22 juli 2012 · 619 Inlägg

Selleen skrev:
Bra träff! Tyvärr vart det snöre för mig.

en sak att påpeka bara. Är det någon som har film på en grå rx7a i sladdrutan? Han verkade ju inte ha så bra koll på vad han höll på med, höll på o köra in i flera personer och grejer flera gånger. När han åkte ut ur rutan så pustade jag ut. Sen kommer han in igen??!?!?
Snälla det är riskabelt nog med så lite skydd till publiken. Om du inte har kontroll på bilen alls så snälla ut och träna nånstans där det inte finns nå folk

Jag fattar inte att man ens vill stå där det inte är nån betongsugga eller "staket", man får ju faktiskt skylla sig själv lite om man står  så där dumt.

Jag litar då inte på nån random snubbe som är ute och sladdar sådär inför folk

Nissan Skyline R34 "Skyan" (1998)
Nissan Skyline R32 GTR "Zilla" (1994)
Aga_Diff Bärs!
22 juli 2012 · 3 456 Inlägg

_RaggarN skrev:

attackhamster skrev:
Mycket bra träff big_smile måste säga att det var bättre "ordning" denna gång. enda jag irreterade mig på var att folk stog FRAMFÖR betong suggorna på lekområdet... vilket begränsade iaf mitt lekande pga jag vill inte få ett kast och köra in i i folk hmm

när du åkte ut på ''börn plattan'' ena gången ställde du ut en burk på en betong sugga... vad var det för något??
många som snackade om cider o,s,v hoppas verkligen inte du hade druckit alkohol!!

Jag hade inte blivit förvånad, så illa han körde..

Selleen skrev:
en sak att påpeka bara. Är det någon som har film på en grå rx7a i sladdrutan? Han verkade ju inte ha så bra koll på vad han höll på med, höll på o köra in i flera personer och grejer flera gånger. När han åkte ut ur rutan så pustade jag ut. Sen kommer han in igen??!?!?
Snälla det är riskabelt nog med så lite skydd till publiken. Om du inte har kontroll på bilen alls så snälla ut och träna nånstans där det inte finns nå folk

This.

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
JohanGillberg Putsbög
22 juli 2012 · 70 Inlägg

attackhamster skrev:
Mycket bra träff big_smile måste säga att det var bättre "ordning" denna gång. enda jag irreterade mig på var att folk stog FRAMFÖR betong suggorna på lekområdet... vilket begränsade iaf mitt lekande pga jag vill inte få ett kast och köra in i i folk hmm

begränsade ditt lekande? tycker att om man ska in i ringen o leka så har man vett att inte ''ladda'' in o ska runt en betongsugga där man ser att de står så många människor så att folk får fly undan i sista stund när du drar fram, ibland får man kanske anpassa sig efter situationen och sladda där det är ok med plats som det fanns på stora delar utav området i ringen, det är precis sånt där som orsakar olyckor! TÄNK DIG FÖR i fortsättningen, och är det då ett sånt problem kan du ju be folk att flytta på sig innan istället för att bara plöja på o tro att alla ska förstå som står sådär , tänk om någon inte flyttar sig nästa gång?

En VW går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera
BMW e30 323 (1984)
stahrre
22 juli 2012 · 37 Inlägg

mycket trevlig träff! kul att få leka av sig lite, dock gick inte bilen som den skulle. tackar för mig smile ser fram imot nästa träff.

Volvo 740 Turbo "557Whp 695Whp" (1988)
Volvo v70 2,4t "Brukis" (2002)
JohanGillberg Putsbög
22 juli 2012 · 70 Inlägg

mycket bra träff för övrigt, va väl lite glas som låg krossat på marken lite här o där man fick undvika men annars helt ok! tragiskt med olyckan dock synd att sånt ska hända hmm

En VW går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera
BMW e30 323 (1984)
Drift-is-the-shit
22 juli 2012 · 548 Inlägg

Någon som vet specen på den vita 740in med öppen wg och sleeperstuk?  Eller den blåa 740in med mattsvart huv och huvlås. Båda lät rätt potenta smile

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
stahrre
22 juli 2012 · 37 Inlägg

Kolla in min sida smile och den är grön tongue haha

Drift-is-the-shit skrev:
Någon som vet specen på den vita 740in med öppen wg och sleeperstuk?  Eller den blåa 740in med mattsvart huv och huvlås. Båda lät rätt potenta smile

Volvo v70 2,4t "Brukis" (2002)
Volvo 740 Turbo "557Whp 695Whp" (1988)
__AleXx_ oijoij-society.com
22 juli 2012 · 774 Inlägg

Konstigt att ingen klagat på idioten med hemmasnickrad vinge på sin E30? Börna bland bilar är väl inte så jävla poppis..

Men helt klart värt resan upp för denna tillställning var riktigt trevligt!

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
Drift-is-the-shit
22 juli 2012 · 548 Inlägg

stahrre skrev:
Kolla in min sida smile och den är grön tongue haha

Drift-is-the-shit skrev:
Någon som vet specen på den vita 740in med öppen wg och sleeperstuk?  Eller den blåa 740in med mattsvart huv och huvlås. Båda lät rätt potenta smile

Haha, njae var inte riktigt den jag tänkte på faktiskt, även om inte din går dåligt så var ju dessa ett strå vassare wink

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Bollejr
22 juli 2012 · 31 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Konstigt att ingen klagat på idioten med hemmasnickrad vinge på sin E30? Börna bland bilar är väl inte så jävla poppis..

Men helt klart värt resan upp för denna tillställning var riktigt trevligt!

Han va ju påväg ut bland alla som stod och tittade på också.

Volvo s80 (2002)
stahrre
22 juli 2012 · 37 Inlägg

Drift-is-the-shit skrev:

stahrre skrev:
Kolla in min sida smile och den är grön tongue haha

Drift-is-the-shit skrev:
Någon som vet specen på den vita 740in med öppen wg och sleeperstuk?  Eller den blåa 740in med mattsvart huv och huvlås. Båda lät rätt potenta smile

Haha, njae var inte riktigt den jag tänkte på faktiskt, även om inte din går dåligt så var ju dessa ett strå vassare wink

haha okej då måste jag missat den tongue

Volvo 740 Turbo "557Whp 695Whp" (1988)
Volvo v70 2,4t "Brukis" (2002)
J-nay
22 juli 2012 · 10 Inlägg

Tråkigt med olyckan som inträffade på E18..
och många säger att det var problem i rutan, så vitt jag såg så öste Team ARG på rätt bra (BÄST) enligt mig.. In på facebook och gilla oss och följ oss.. vi bjuder alltid på rök, sköna filmer & ett glatt humör !!

http://www.facebook.com/awesomeracegeeks In & tryck på GILLA.

Renault Trafic 2,5 DCI "TeamARG.se" (2005)
Mitsubishi Evo X GSR "Brukisen" (2008)
BMW 325I Turbo "Team ARG" (1992)
Weepy
22 juli 2012 · 124 Inlägg

Tack för en trevlig tillställning smile

attackhamster
22 juli 2012 · 475 Inlägg

_RaggarN skrev:

attackhamster skrev:
Mycket bra träff big_smile måste säga att det var bättre "ordning" denna gång. enda jag irreterade mig på var att folk stog FRAMFÖR betong suggorna på lekområdet... vilket begränsade iaf mitt lekande pga jag vill inte få ett kast och köra in i i folk hmm

när du åkte ut på ''börn plattan'' ena gången ställde du ut en burk på en betong sugga... vad var det för något??
många som snackade om cider o,s,v hoppas verkligen inte du hade druckit alkohol!!

det var en  Euro Shopper Energy Drink  50CL!!!
och var VERKLIGEN inte alkohol! hann inte dricka upp den.. så jag ställde den bara så jag inte behövde hålla
i den... då min bil jävel saknar mugghållare!

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
MrInsane
22 juli 2012 · 70 Inlägg

Tog lite bilder så dom kommer upp under dagen smile

Den 745an med gräs och en lykta på va ju fan riktigt rolig det gjorde min dag hehe

Den pippigula pickupen inte ofta man ser en sån bil börna heller så

Volvo limon va ju kul o se på den med åka runt o drifta smile

Va ju 2 pers ja inte gilla få det kunde gått väldigt illa

1.  Killen i RX7an ja vet att du läser det hör öva lite tills nästa träff för andras säkerhet och framför allt din egen

2. Killarna som åkte runt i BMW e30 med den fula vingen . Ni var 30 cm ifrån betongsuggan och 2 satt och drack öl ena i baksätet andra i passargerarsätet mitt under driftingen

Andreas-
22 juli 2012 · 247 Inlägg

Tack för en trevlig träff. Dom 20 första bilderna i det här albumet är från gårdagen:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

attackhamster
22 juli 2012 · 475 Inlägg

MrInsane skrev:
1.  Killen i RX7an ja vet att du läser det hör öva lite tills nästa träff för andras säkerhet och framför allt din egen

Skrev förut långt innan tongue
enda jag irreterade mig på var att folk stog FRAMFÖR betong suggorna på lekområdet... vilket begränsade iaf mitt lekande pga jag vill inte få ett kast och köra in i i folk

kanske därför det ser så jävla "konstigt ut"  att hålla en bil i ställ och unvika folk. kunde aldrig använda 2ans växel pga av att jag skulle få förhög hastighet!!
fick flera flera flera gånger gå ner i låg hastighet för att sen leka vidare.
stog 3 killar långt ut... jag åkte fram till dom och frågade varför i helvete dom står så långt ut... ställ er bakom betång suggorna..ööööö... ok fick jag som svar... men det var ju att sparka på en död gris insåg jag.
övning ger färdighet wink  lovar att jag hade säkerhet i första hand!

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Scoore
22 juli 2012 · 829 Inlägg

Killen i Rx7an har skrivit här i tråden också ser jag. blev själv lite orolig när det satsades helvilt,speciellt längst bort mot huset där han försökte ta kurvan på sladd bland allt folk.

Gillade träffen i övrigt. Hur är det med västeråsträffara? Är det 2st eller fler per år?

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang