Färddator audi 100 c3 typ44

cepax
31 juli 2012 · 36 Inlägg

Hejsan! Jag har en audi 100 c3 från 88 (nya inredningen) som inte är så utrustad, jag undrar om det är ett helvete o koppla in ett mätarhus med färddator o få det o funka? även elhissar, hur helvetiskt är detta? tongue

Senast redigerat av cepax (1 augusti 2012)

Stripz Voodoo
31 juli 2012 · 1 444 Inlägg

cepax skrev:
Hejsan! Jag har en audi 100 c3 från 88 (nya inredningen) som inte är så utrustad, jag undrar om det är ett helvete o koppla in ett mätarhus med färddator o få det o funka? även elhissar, hur helvetiskt är detta? tongue

tror noog  mätar hus med färdator blir  svårt  du måste ju ha  då allt  till den  styrhenket osv..

elhissar är inga problem:)

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
cepax
1 augusti 2012 · 36 Inlägg

Stripz skrev:

cepax skrev:
Hejsan! Jag har en audi 100 c3 från 88 (nya inredningen) som inte är så utrustad, jag undrar om det är ett helvete o koppla in ett mätarhus med färddator o få det o funka? även elhissar, hur helvetiskt är detta? tongue

tror noog  mätar hus med färdator blir  svårt  du måste ju ha  då allt  till den  styrhenket osv..

elhissar är inga problem:)

Ajdå, skulle gärna ha färddator wink

Stripz Voodoo
1 augusti 2012 · 1 444 Inlägg

cepax skrev:

Stripz skrev:

cepax skrev:
Hejsan! Jag har en audi 100 c3 från 88 (nya inredningen) som inte är så utrustad, jag undrar om det är ett helvete o koppla in ett mätarhus med färddator o få det o funka? även elhissar, hur helvetiskt är detta? tongue

tror noog  mätar hus med färdator blir  svårt  du måste ju ha  då allt  till den  styrhenket osv..

elhissar är inga problem:)

Ajdå, skulle gärna ha färddator wink

ta de n  frågan på NA smile  där kan du nog få svar över vad du behöver osv smile  men jag tror  färd dator är så pass  att de inte är nån ide att montera:smile

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang