4101
Sök

Någon med info om ett par gamla basar? Zachry BS-203

Avstängd
10 388 Inlägg
1 augusti 2012
Trådstartare
Tjo

Har två Zachry BS-203 liggandes. (8"...det är väl allt jag har i info typ)

Vill ha för mig att de lät helt ok, och tanken var att sätta in dessa i pendlarsläden.

Men, till problemet; har ingen aning alls vad för lådor/låda som dessa ska in i

Någon som mot all förmodan vet?

Ljudia hade vid senaste kollen inte en aning då de inte kunde hitta basen i sin databas, som fortfarande tydligen bara var "halvfärdig och blir komplett när den blir"

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

21 761 Inlägg
1 augusti 2012
I en gammal tråd (från 2003) på Zatzy frågades det om den där basen, men även då visade det sig att basen inte fanns i Ljudias databas. Tydligen ingick basen i ett trevägs högtalarkit. Jag hittar ingen sån bas i mitt lådprogram heller, trots att relativt gamla element finns med där. hmm

Avstängd
10 388 Inlägg
1 augusti 2012
Trådstartare
Se där, något jag lyckades missa i mitt googlande. Mycket möjligt att det kan stämma, det är väl nu man ska svära lite över att man inte är katalogsparare tongue wink

Ja, dom är "gamla som gatan". Tyckte mest att iom att dom ligger här så kunde de få tjänstgöra lite i pendlarbilen. Prova sig fram i lådväg lär väl allt för snabbt äta upp ev. insparad krona i förhållande till att köpa någon ny budgetbas/begagnad halvvettig sak

Nåja, inte hela världen smile Tack för försöket iaf smile

21 761 Inlägg
2 augusti 2012
Jag har även en massa lösa papper med parametrar till diverse element (MGR, Zachry, Zomax) som jag fick från Ljudia för "hundra år sedan", men inte ens där finns någon bas som heter BS-203. Basarna är nog från tidigt 90-tal eller så. sad

Testa med 20 liter slutet per bas, borde funka någorlunda tycker jag. smile

Avstängd
10 388 Inlägg
2 augusti 2012
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Jag har även en massa lösa papper med parametrar till diverse element (MGR, Zachry, Zomax) som jag fick från Ljudia för "hundra år sedan", men inte ens där finns någon bas som heter BS-203. Basarna är nog från tidigt 90-tal eller så. sad

Testa med 20 liter slutet per bas, borde funka någorlunda tycker jag. smile

Ja som sagt, gamla som gatan och 8" kommer man inte direkt långt på

Ptja, får la göra det.

Satt o rotade runt för jag var säker på att jag "någonstans någon gång på någon seriös sida" läst något om en lådvolym som var en bra utgångspunkt om man inte hade någon info om sina element. Men den där sidan har "någon gång" sen jag såg den försvunnit tongue

Men ja, jag gör det, det kan inte låta mer än totalt skit, och gör det det, ptja, då får dom tjänstgöra som marschallhållare i vinter eller något wink

Tack igen

Sök