Hej alla. Jag kom över en lite äldre R F Punch HX2 heter den. 12 tum. nu min fråga till er. Vet någon hur stor låda jag ska ha till den? tänkte ha sluten. har letat lite på nätet men hittar inget Någon som vet kanske ny priset på den när den var ny?
jo jag var inne innan på den sidan såg jag. tänkte eftersom basen är några år gammal så kanske det inte ska ha en sådan liten låda. den lådan jag fick med är på 75 liter och jag tyckte det var lite väl mkt
jo jag var inne innan på den sidan såg jag. tänkte eftersom basen är några år gammal så kanske det inte ska ha en sådan liten låda. den lådan jag fick med är på 75 liter och jag tyckte det var lite väl mkt
vill man ha bra verkningsgrad så blir lådorna stora med en hyffast stor port.
ja den spelar ganska bra tycker jag. jag köpte den på tradera så jag gjorde en riktigt bra affär. tänkte se om jag kan korta av lådan lite så jag får runt dom literna som den ska vara
Vet du vilken modellbeteckning den har, är det RFD1212 eller 2112 eller 2212?
Om man utgår ifrån parametrarna så blir frekvensgången lite olika när man jämför samma lådvolym. Jag skulle tex rekommendera uppåt 40-45 liter när det gäller RFD1212.