Angående: Avslutningsträff barkaby?

DeMpA9
15 augusti 2012 · 69 Inlägg

hallodär! nån som hört om nå datum för avslutningsträffen i barkaby? smile

BMW E39 M5 (1999)
thelaughingmadman
15 augusti 2012 · 711 Inlägg

Jo men visst - 22 september är datumet satt till smile

Event finns på facebook;
https://www.facebook.com/events/140927079381695/

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
DeMpA9
15 augusti 2012 · 69 Inlägg

tackar, har fan letat hur mkt som helst tongue

BMW E39 M5 (1999)
EliasDahlberg
15 augusti 2012 · 79 Inlägg

Hur vore det om man kanske drog ihop ett gäng som sist fast med nån som håller i det och ligger först från början till slut och som kan samla alla och se till så farten hålls och att vi inte kommer iväg försent och att vi kommer fram i tid? wink

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
thelaughingmadman
16 augusti 2012 · 711 Inlägg

Då bör man väl förslagsvis skapa en tråd om samåkning till träffen i passande evenemangsforum smile

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
DeMpA9
16 augusti 2012 · 69 Inlägg

åker nog ner på fredagen vi elias wink

BMW E39 M5 (1999)
PerArne Mycke vill ha mer...
19 augusti 2012 · 611 Inlägg

EliasDahlberg skrev:
Hur vore det om man kanske drog ihop ett gäng som sist fast med nån som håller i det och ligger först från början till slut och som kan samla alla och se till så farten hålls och att vi inte kommer iväg försent och att vi kommer fram i tid? wink

DU borde hålla i detta och ordna det här smile Du vet ju vägen och vill alltid ligga först tongue hahaha

Jag kommer fara ner i alla fall, va ju ner i våras och det va ju kung så detta kommer inte missas. Kommer hålla utkik efter en karavan tråd och hoppas det blir just en karavan ner då och inte som sist...

Senast redigerat av PerArne (19 augusti 2012)

//Per-Arne
Tyskstukare
21 augusti 2012 · 4 Inlägg

EliasDahlberg skrev:
Hur vore det om man kanske drog ihop ett gäng som sist fast med nån som håller i det och ligger först från början till slut och som kan samla alla och se till så farten hålls och att vi inte kommer iväg försent och att vi kommer fram i tid? wink

Upp med tråd då om karavanen dude;) Vi är på att åka ner!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
29 augusti 2012 · 5 753 Inlägg

PerArne skrev:

EliasDahlberg skrev:
Hur vore det om man kanske drog ihop ett gäng som sist fast med nån som håller i det och ligger först från början till slut och som kan samla alla och se till så farten hålls och att vi inte kommer iväg försent och att vi kommer fram i tid? wink

DU borde hålla i detta och ordna det här smile Du vet ju vägen och vill alltid ligga först tongue hahaha

Dessvärre har ju våran kära Elias redan flyttat ner till stockholm då så han lär ju inte hålla i nån karavan? tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
PerArne Mycke vill ha mer...
29 augusti 2012 · 611 Inlägg

_Glenne_ skrev:

PerArne skrev:

EliasDahlberg skrev:
Hur vore det om man kanske drog ihop ett gäng som sist fast med nån som håller i det och ligger först från början till slut och som kan samla alla och se till så farten hålls och att vi inte kommer iväg försent och att vi kommer fram i tid? wink

DU borde hålla i detta och ordna det här smile Du vet ju vägen och vill alltid ligga först tongue hahaha

Dessvärre har ju våran kära Elias redan flyttat ner till stockholm då så han lär ju inte hålla i nån karavan? tongue

Då tycker jag att han tar å flyttar hem igen smile hahaha

Nä men hoppas nån drar igång nånting, fast så sitter väl alla å tänker... Jag är inte rätt man för det jobbet i alla fall...

//Per-Arne
DeMpA9
30 augusti 2012 · 69 Inlägg

de är ju tysk/stanceträff på dagen åh dom ska ju ha karavan efter träffen smile

BMW E39 M5 (1999)
PerArne Mycke vill ha mer...
30 augusti 2012 · 611 Inlägg

Jasså, vart ska dom ha den träffen då?? Hamn igen eller?

//Per-Arne
DeMpA9
31 augusti 2012 · 69 Inlägg

aa samma ställe som förra gången

BMW E39 M5 (1999)
SpeedOfLight
31 augusti 2012 · 1 432 Inlägg

Stance-meet Sundsvall
Där finns lite info om den träffen och karavanen.

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
EliasDahlberg
12 september 2012 · 79 Inlägg

Hehe jag drog ner i förtid wink annars hade ja kvastat ner varenda stackare som färdas längst E4an Sundsvall-Stockholm!

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang