Är sugen på att bygga lite ljud i min Caddy, inget värstingljud, men så att det låter hyfsat iaf. Har sökt runt här på garaget och Googlat till internets gränser men hittar inget.. Antingen är det för att det inget finns eller så för att jag är på tok för trött i skallen för att stava rätt!
Det jag tänkte mig är tips och idéer på var och hur man kan lägga högtalarna så det ser bra ut, och om det finns någon extremt slimmad bas att köpa/bygga som går att pressa ner på något snyggt ställe Lägg gärna upp bilder på era byggen om ni vill så man får lite inspiration!
JL Audio 8" för 1195:- med rekommenderad låda på 10.6 liter slutan låda. Kolla under video där så ser du en som har dubbla i varsin sluten låda i en sedan. http://dbakuten.se/detail-item_id-15802
Ah tack för tipsen! Jo hela mellanväggen bakom stolarna är bortplockad så där finns det ju utrymme för att bygga nytt Funderar dock om man ska köpa en aktiv bas ist för att bygga låda, blir nog rätt så bra tryck ändå i den lilla kupén! och satsa mer på bra högtalare och stereo.