4076
Sök

Erfarenhet /Omdöme av Alpine CDA-9833R

1 Inlägg
25 maj 2005
Trådstartare
#1
Är det nån som har erfarenhet av CDA-9833R?
Funderar på att köpa en beg. sådan

859 Inlägg
25 maj 2005
#2
ankaon skrev:
Är det nån som har erfarenhet av CDA-9833R?
Funderar på att köpa en beg. sådan

Jag kör med en sådan själv just nu.

Skall du utnyttja tidskompen och de inbyggda filtren är det en av de mest prisvärda maskinerna på marknaden, helt klart.
Den låter bra och har massor av inställningsmöjligheter osv. Menyerna är enkla att förstå efter nån vecka:-)

Hur mycket hade du tänkt betala för den? Den nya modellen kostar 4995kr...

Är det ENDAST ljudet du är ute efter så tycker jag du skall leta efter en Nakamichi, helt kompromisslös CD spelare.


/Theo


Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
25 maj 2005
#3
Å en Nakamichi har jag till salu smile

Bättre ljud än det är i den får man leta efter för det
priset.
Släpper min för 3500kr.
Senast redigerat av AreeZ (25 maj 2005)

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

859 Inlägg
25 maj 2005
#4
AreeZ skrev:
Å en Nakamichi har jag till salu smile

Visst är det synd att man behöver inbyggda filter och tidskomp;-)


Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
26 maj 2005
#5
Ja verkligen. Tänkte satsa seriöst på SASCA å nehöver Tidskompet då.

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

859 Inlägg
26 maj 2005
#6
Japp. Blir sasca för mig med, men 2006. Om nu budgeten håller:-)



Sök