Man ska inte uppgradera om man är nöjd! Har haft samma bas och steg sen 08/09 och älskar kicken man får av dom!! Ändå köpte jag det begagnat!.. BILDER!!?!
Började bygga om min Lego-buss lite. Betydligt lägre än vad Lego tänkte från början... Har beställt lite fler delar så ni får se hur den blev när den är klar sen. Den långa pinnen i bak är bara tillfällig eftersom jag inte hade så mycket lego att prova med
hhaha jag har haft ca 4st helt olika ljudssystem sen oktober förra året å blir nytt när nya bilen kommer hem Men sålänge du är nöjd ska du inte byta ju?
Ja så kan man ju också göra Köper du helt nytt då eller hur gör du?
Japp är väl hyfsat nöjd, spelar helt ok i Golfen. Hade samma ljud i min gamla Passat Sedan och där spelade det inte bra....
du skall höra ljudet som sitter i din gamla passat nu ;D dubla kicker L7 12" med dubbla steg och lite grejer går fan inte sitta i bilen
hhaha jag har haft ca 4st helt olika ljudssystem sen oktober förra året å blir nytt när nya bilen kommer hem Men sålänge du är nöjd ska du inte byta ju?
Ja så kan man ju också göra Köper du helt nytt då eller hur gör du?
Japp är väl hyfsat nöjd, spelar helt ok i Golfen. Hade samma ljud i min gamla Passat Sedan och där spelade det inte bra....
du skall höra ljudet som sitter i din gamla passat nu ;D dubla kicker L7 12" med dubbla steg och lite grejer går fan inte sitta i bilen
Såg idag att bilen slagit över 1000 besökare på Garaget och det är ju kul Tråkigt bara att en tönt röstade 2:a på bilen eftersom han blev sur på mig i kommentarerna till ett videoklipp. Men men, finns töntar och småbarn överallt tyvärr
Såg idag att bilen slagit över 1000 besökare på Garaget och det är ju kul Tråkigt bara att en tönt röstade 2:a på bilen eftersom han blev sur på mig i kommentarerna till ett videoklipp. Men men, finns töntar och småbarn överallt tyvärr
Tyvärr så finns det allt för många av dom på det här forumet, har själv råkat ut för flera stycken....
Tyvärr så finns det allt för många av dom på det här forumet, har själv råkat ut för flera stycken....
fan va tråkigt men men du har en grymt fet golf iallfall;D
En tvåa är ju bättre än en etta i alla fall, haha.
Han kunde inte rösta 1:a eftersom jag fått enbart 4-5 tidigare, då måste man skriva en motivering till 1:an och är man en liten feg barnunge så blir det en 2:a då
Ja den blir riktigt clean måste jag säga. följde förra tråden o hänger med här också. jobba på! hade glömt lägga röst på nya så du fick en femma att väga upp din sura tvåa med!
Ja den blir riktigt clean måste jag säga. följde förra tråden o hänger med här också. jobba på! hade glömt lägga röst på nya så du fick en femma att väga upp din sura tvåa med!
En liten höstbild i brist på annat just nu... Har inte så mycket mer att göra innan vintern. Ska byta emblemen i fälgarna och väntar på en sista grej från Ebay. Har lite småpill med den blåa Golfen innan försäljning också. Riktigt seg månad nu. Känns att säsongen är över och vintern närmar sig
hur dan är det att åka med coilovers? skithårt så man skakar tänder eller? elle massor med fäste i kurvona? jag har orginal sportsäten i min nya bil.
att ha billiga coils i typ mitten lägg märks knappt att det är coils. men att åka så som han gör så är det jobbig å stenhårt men vill man vara fin får man lida pin
Jag gillar att åka på coils, tycker det är roligare att köra bil när man kör lågt Blir lätt långtråkigt när man kör original och bara kan köra på rakt fram överallt, lite mer utmaning att akta sig för brunnslock, hål, gupp, osv.
Kör man i bott utan hjälpfjädrar och genomslag så blir det ju inte så mycket komfort. Det hjälper ju inte att man envisas med att ha så lite gummi som möjligt på fälgarna heller
Men som Stoffe skrev, kör man dom i mellanläge och har hyfsat mycket gummit på fälgarna så är det inte jättedåligt. Det är ju hårdare än original eller vanliga 40mm sänkningsfjädrar, men det är ju inte så konstigt. Jämför man med att kapa fjädrar så blir det ju coils... Kapat = studsigt och jobbigt, coils blir mer hårdare och stabilare.
Jag gillar att åka på coils, tycker det är roligare att köra bil när man kör lågt Blir lätt långtråkigt när man kör original och bara kan köra på rakt fram överallt, lite mer utmaning att akta sig för brunnslock, hål, gupp, osv.
Kör man i bott utan hjälpfjädrar och genomslag så blir det ju inte så mycket komfort. Det hjälper ju inte att man envisas med att ha så lite gummi som möjligt på fälgarna heller
Men som Stoffe skrev, kör man dom i mellanläge och har hyfsat mycket gummit på fälgarna så är det inte jättedåligt. Det är ju hårdare än original eller vanliga 40mm sänkningsfjädrar, men det är ju inte så konstigt. Jämför man med att kapa fjädrar så blir det ju coils... Kapat = studsigt och jobbigt, coils blir mer hårdare och stabilare.
ska ha kvar hjälpfjädrana i början fälgarna är16 tum med 40 profil däck
Tog ett jobbigt beslut idag... det blir skroten för min gamla blåa Golf Den har stått och skämts ute på gatan nu sen jag köpte den vita. Avställd, obesiktigad och nu har den dragit på sig två parkeringsböter... Så om någon behöver något till Golf 2 så kan ni hojta till så kan jag skruva bort det innan skroten. Det mesta är komplett. Ska spara undan lite "bra och ha"-saker eftersom det mesta passar den vita Golfen också