2974
Sök

Renovering av en gammal hedlig packard

Avstängd
63 Inlägg
28 augusti 2012
Trådstartare
Jag har innförskaffat ett nytt projekt nämligen en packard från. Förra ägaren vägrade tydligen förvara denna i ett garage så den fick så bakom en lada vinter som sommar. Nu har jag iaf köpt bilen och ska återställa den till original skick.Motorn gick runt och efter en genomgång och service så tuffa den faktiskt igång. Någon som vet vart man kan specialbeställa träekrade fälgar tillverkade efter original fälgen.

Jag är ny på stället och kan tyvärr inte hitta funktionen där man laddar upp bilder. Vill ni se lite bilder så får någon vänlig människa meddela mig hur man lägger in bilder.

Självlärd
3 083 Inlägg
29 augusti 2012
Du laddar upp bilderna i ditt fotoalbum som du hittar i menyn till höger på din profil. Sedan så kopierar du bara in BBC koden här smile

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Avstängd
63 Inlägg
2 september 2012
Trådstartare
Volvo142_73a skrev:
Du laddar upp bilderna i ditt fotoalbum som du hittar i menyn till höger på din profil. Sedan så kopierar du bara in BBC koden här smile

Det gick inte att få upp bilder. Nu är iaf bilen helt isär monterad och framskärmarna och huven är blästrade och rostlagade. Har bilder på skillnaden men det går helt enkelt inte att ladda upp här någonting är förstort.

Sök