Kabel genomföring volvo s60

Lyngmo
9 september 2012 · 466 Inlägg

hej alla. jag skulle vilja veta hur man drar igenom högtalarsladdarna igenom kontakt stycket i dörrarna på min volvo s60 kanske någon här som vet? någon som har några bilder kanske ?

F4S4N CAD-konstruktör
9 september 2012 · 1 392 Inlägg

Varför vill du göra detta?

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
Lyngmo
9 september 2012 · 466 Inlägg

jo jag ska dra in kablarna till mitt framsystem men jag har fixat det. satans jobb bara men det gick

F4S4N CAD-konstruktör
9 september 2012 · 1 392 Inlägg

Varför använde du inte original-kablarna?

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
bjornebrygg
9 september 2012 · 253 Inlägg

Jag använder orginal kablarna funkar fint!

Lyngmo
9 september 2012 · 466 Inlägg

jo men jag vet inte vilka det var. då fick jag dra upp alla kablar. men detta funkade fint fint.. siken skillnad på ljud. kör dom näst värsta Hertz 6.5 kit.

bjornebrygg
9 september 2012 · 253 Inlägg

jo det blir ju det volvo org är väl inget att hänga i julgranen om man inte har det största ljudpaketet tongue

Lyngmo
10 september 2012 · 466 Inlägg

hehe sant så sant.. hur vet man vilket ljud packet man har vet du det?

bjornebrygg
26 september 2012 · 253 Inlägg

F4S4N skrev:
Varför använde du inte original-kablarna?

använder du org kablarna till ditt framsystem? vet inte om jag ska använda dom som är dragna eller dra nya. smile

bjornebrygg
26 september 2012 · 253 Inlägg

Lyngmo skrev:
jo jag ska dra in kablarna till mitt framsystem men jag har fixat det. satans jobb bara men det gick

vare drygt att dra in nya kablar? hur lång tid tog det? smile.

F4S4N CAD-konstruktör
26 september 2012 · 1 392 Inlägg

Använd originalkablarna så länge du inte ska skicka på med monstermycket effekt smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
bjornebrygg
26 september 2012 · 253 Inlägg

F4S4N skrev:
Använd originalkablarna så länge du inte ska skicka på med monstermycket effekt smile

Kör du med orginal också?

Jag har spl 150.4. och ska driva DLS Reference RS6N och nå i hatthyllan.

F4S4N CAD-konstruktör
26 september 2012 · 1 392 Inlägg

Ja men då räcker det gott och väl.

Jag kör med original. Tror dom klarar närmare 200watt per sida (om jag inte minns fel).

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
bjornebrygg
26 september 2012 · 253 Inlägg

men dåså bara läst att många säger att det är "SKIT" . men om dina låter bra med dessa så , då duger väl det smile.

F4S4N CAD-konstruktör
26 september 2012 · 1 392 Inlägg

Koppar som koppar smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
Lyngmo
27 september 2012 · 466 Inlägg

jag drog nya kabar. tog väl 2 timmar eller något. lite meck var det igenom kontakterna men det gick efter ett tag , jag fick borra ett litet håll brevid orginal kablarna i kontakten

bjornebrygg
27 september 2012 · 253 Inlägg

Ok ja kör nog på orginal så länge sad.

Lyngmo
27 september 2012 · 466 Inlägg

heheehhe ska du inte vara sån big_smile men siken jävla skillnad det blev på ljud och ljud..... men det tar ett tag att dra kabel.. jag har dragit min jävla lågnivå 2 gånger nu och ändå störning. har lagt den på högerida under orginal mattan. jag får nog handla mig en ny kabel utan störning

bjornebrygg
27 september 2012 · 253 Inlägg

Lyngmo skrev:
heheehhe ska du inte vara sån big_smile men siken jävla skillnad det blev på ljud och ljud..... men det tar ett tag att dra kabel.. jag har dragit min jävla lågnivå 2 gånger nu och ändå störning. har lagt den på högerida under orginal mattan. jag får nog handla mig en ny kabel utan störning

Du menat skillnad mot orginal högtalare?

Jag har mina 3 Lågnivå på höger sida . smile inga störningar än så länge.

Lyngmo
27 september 2012 · 466 Inlägg

ja precis skillnad på orginal och hertz kit big_smile men vad kör du för lågnivå kabel? mds eller ?
jag kör biltema skit och jag vet inte om den är störnings fri kabel......

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang