Kabel genomföring volvo s60

Lyngmo
30 september 2012 · 466 Inlägg

jag gick ut precis och drog en kabel mellan sterion och jorden. men samma skit. men är singnaljorden bränd så ska det låta som fan .. den brusar bara lite i högtalarna

bjornebrygg
30 september 2012 · 253 Inlägg

satte i min nya steg idag så har brus igen nu skit kul ..

Lyngmo
30 september 2012 · 466 Inlägg

okej fan vad pissigt. nu e det krig med min volvo helvete. jag ska dra ur sätena och orginal mattan och kolla vart strömkabeln går ifrån batteriet till motorn. hoppas den inte går på passagerar sidan där har jag dragir rca kabeln

bjornebrygg
30 september 2012 · 253 Inlägg

Jag har säkert bränt min singaljord. drygt att köpa ny HU:p

bjornebrygg
2 oktober 2012 · 253 Inlägg

Lyngmo skrev:
okej fan vad pissigt. nu e det krig med min volvo helvete. jag ska dra ur sätena och orginal mattan och kolla vart strömkabeln går ifrån batteriet till motorn. hoppas den inte går på passagerar sidan där har jag dragir rca kabeln

hur gåre för dig?

Lyngmo
3 oktober 2012 · 466 Inlägg

inget vidare... testade att dra jord ifrån sterion till slutsteget också. men inget hände. ska se om jag får tag på en beg cd jag kan låna och testa.. hur går det själv

bjornebrygg
3 oktober 2012 · 253 Inlägg

Har felsökt klart och felet kommer från hu måste laga den xD kosta 600!

Lyngmo
3 oktober 2012 · 466 Inlägg

okej okej... ja jag ska dra och köpa ny sterio tror jag så får jag se om det e det som är felet ......

bjornebrygg
3 oktober 2012 · 253 Inlägg

vad blire för stereo då?

Lyngmo
4 oktober 2012 · 466 Inlägg

nja jag har inte en aning. men jag smurfar blocket och så

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

lyngmo har du lossat på baksättet verkar fan sitta som gjutet vill ej dra för hårt ifall man dra sönder nått :o?

F4S4N CAD-konstruktör
4 oktober 2012 · 1 392 Inlägg

Dra rakt upp bara. Ta tag under sättet ungefär där man har knävecken om man skulle satt sig. Dra tills det lossar bara. Blir lättare när man gjort det ett par gånger! smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
Lyngmo
4 oktober 2012 · 466 Inlägg

du drar upp sättet vid ryggstödet så det kommer upp en decimeter typ sen tar du i framkant av sättet och drar till. som han ovanför säger .  jag får dra och kolla efter en ny rca kabel dubbel skärmad så får vi se vad som händer, ska testa och lägga den på andra sidan .

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

ja har min på höger funkar klockrent. men tror ja ska jorda i bulten undersätet ist för direkt jord vad tycker du f4s4n?

Lyngmo
4 oktober 2012 · 466 Inlägg

jag drog bort jorden på batteriet och satte det i en annan jord skruv. men det funkade inte. jag tror fane mig på jord kabeln annars vet i fan allså jag blir mörk rädd mitt på ljusa dagen

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

bulten under sätet ser rejäl ut ..

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

eller så säljer ja min skit bil ! köper en annan haha

Lyngmo
4 oktober 2012 · 466 Inlägg

jo men jorden som batteriet har i karossen , där satte jag jorden till steget. jag får testa det också då annars ny rca som gäller

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

var sitter jorden från batteri till karossen ...? kabel går ju från batter sen mot baksättet under den där vita listen. :o

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang